مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید برج نوری ال ای دی

آنچه در این مقاله می خوانید...

برج نوری ال ای دی مناسب کجاست؟مراکز فروش برج نوری ال ای دی
چه امتیازی به من میدین؟

برج نوری ال ای دی به دسته ای از تجهیزات روشنایی گفته می شود که در استادیوم های ورزشی و میادین بزرگ جهت تامین روشنایی محیط به کار می روند. انواع گوناگونی از این وسیله قابل ساخت است که بر این اساس قیمت خرید هر کدام متفاوت است. انتخاب مدل مناسب از دکل یا برج روشنایی به سرعت و فشار باد در محل نصب، وزن برج و متناسب بودن آن با نوع فوندانسیون، جنس خاک و ساختار زمین، نوع استاندارد های به کار رفته و همچنین میزان مقاومت زمین در برابر حوادث طبیعی بستگی دارد.

قیمت خرید برج نوری ال ای دی

برج نوری ال ای دی مناسب کجاست؟

برج نوری ال ای دی مناسب کجاست؟ برج یا دکل نوری از جمله تجهیزات صنعت روشنایی است که عمدتا در فضا های بزرگ به کار می رود. این نوع دکل ها در ارتفاع مختلف از 6 تا 60 متر قابل ساخت هستند.

سه نوع سبد ثابت، متحرک با هندل دستی و سبد متحرک با موتور الکتریکی از برج نوری ساخته می شود که انتخاب هر یک همان طور که ذکر شد بستگی به محل نصب دارد.

از گالوانیزه گرم برای پوشش دادن سطح خارجی برج استفاده می شود که جهت ایمنی سبد برج و حفظ آن دارای سیستم قفل ضد سقوط می باشند. سیستم قفل در زمان حرکت سبد به سمت بالا یا پایین در صورت آسیب دیدن یا پاره شدن از سقوط سبد جلوگیری می کند.

فن آوری دیود نور افشان یا ال ای دی که موجب ساطع شدن و انتشار نور مرئی می شود در ساخت برج نوری مورد استفاده قرار می گیرد.

در پاسخ به این سوال که برج ال ای دی نوری مناسب استفاده در چه مکانی می باشد باید پاسخ داد که محیط ها و سالن های بزرگ که تامین روشنایی آنها با چراغ های معمولی امکان پذیر نیست هدف عمده تولید و ساخت چنین دکل هایی می باشند. 

به این منظور از انواع برج نوری برای مکان های زیر مورد استفاده قرار می گیرند:

  • سوله ها و کارگاه های بزرگ ساختمانی، هتل ها و مراکز اقامتی، نمایشگاه ها 
  • بزرگراه ها و پل ها، توربین های بادی، پارک های جنگلی و فضای سبز، استادیوم های ورزشی، راه آهن 

مراکز فروش برج نوری ال ای دی

مراکز فروش برج نوری ال ای دی استادیوم ها، نمایشگاه ها، بیمارستان ها و محوطه هایی که نیازمند روشنایی مناسب در شب می باشند ناگزیر به استفاده از برج نوری با فن آوری ال ای دی هستند. 

بر این اساس در مراکز فروش مدل های مختلف از جهت ارتفاع، مدل و قدرت برج به مراجعه کنندگان معرفی می شود. به این ترتیب متقاضیان خرید می توانند از مشاوران واقع در این مرکز راهنمائی های لازم را دریافت داشته و جهت خرید با کیفیت ترین و مناسب ترین برج نوری اقدام نمایند.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button