مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش ویژه چراغ پارکی کلاسیک

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی چراغ پارکی کلاسیکطراحی چراغ پارکی کلاسیککارخانه تولید چراغ پارکی کلاسیک
چه امتیازی به من میدین؟

چراغ پارکی کلاسیک توسط تولیدکنندگان این محصول به فروش ویژه میرسند. دفاتر و نمایندگی های پخش و عرضه این کالا که در شهرهای مختلف ایران مستقر هستند. چراغ پارکی کلاسیک روشنایی فضایی باز را انجام می دهند. جهت فروش گسترده تر و بیشتر این محصول، فروش چراغ فوق توسط وب سایت های اینترنتی نیز انجام می شود.

فروش ویژه چراغ پارکی کلاسیک

معرفی چراغ پارکی کلاسیک

معرفی چراغ پارکی کلاسیک مدل درنا

چراغ پارکی کلاسیک، کاربرد گسترده ای در روشنایی فضاهای بزرگ شهری و خانه های ویلایی دارد.

چراغ پارکی کلاسیک در فضای آزاد در معرض گرد و خاک و باران و رطوبت قرار دارد. این محصول باید از جنسی تولید شده باشد که دچار زنگ زدگی و خرابی نشود.

پایه این محصول باید دارای اندازه استاندارد باشد تا بتواند به درستی نور را پخش کند. چراغ پارکی وقتی در معرض نور مستقیم خورشید قرار می گیرد نباید دچار رنگ پریدگی شود. پایه این محصول باید توخالی باشد تا بتواند سیم کشی برق را از آن عبور دارد. قسمت لامپ باید محفظه ای طراحی شده باشد که مانع از ورود گرد و غبار و باران به لامپ شود.

طراحی چراغ پارکی کلاسیک

چراغ پارکی کلاسیک می بایست به گونه ای طراحی شود که هم خوانی بالایی با محیط اطراف خود داشته باشد.این محصول باید موجب زیبایی محیط شود. لامپ کار شده در این چراغ ممکن است دچار سوختگی شوند پس باید طوری طراحی شود که به راحتی قابل تعویض باشد.

جنس فلز به کار رفته در تولید این محصول باید به گونه ای باشد که موجب نشود این کالا از وزن استاندارد بالاتر و یا پایین تر باشد. اگر وزن این محصول از میزان استاندارد آن بالاتر باشد موجب می شود در حمل و نقل این محصول مشکل ایجاد شود همچنین اگر وزن آن پایین تر باشد در اثر باد و طوفان تاب نیاورده و واژگون می شود. باید چراغ های پارکی از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار باشند زیرا در غیر این صورت در اثر وارد آمدن ضربه و فشار های ناگهانی به این محصول آسیب های جدی وارد می شود.

کارخانه تولید چراغ پارکی کلاسیک

کارخانه تولید چراغ پارکی کلاسیک

کارخانه تولید چراغ پارکی کلاسیک مراکزی می باشند که پس از وارد کردن مواد متریال اولیه اقدام به تولید چراغ پارکی کلاسیک در زیر نظر متخصصان می کنند. جهت آشنایی با تولیدکنندگان این محصول می توان به صورت مستقیم به شرکت های تولیدی مراجعه نمود، وب سایت های اینترنتی از دیگر مراکزی می باشند که خریداران می توانند به این وسیله اقدام به شناخت کارخانه های تولیدی و برند های فعال در این زمینه بکنند.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button