مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

انواع چراغ حیاطی پایه دار

آنچه در این مقاله می خوانید...

آنچه درباره چراغ حیاطی باید بدانیدتوزیع عمده چراغ حیاطی پایه دار
چه امتیازی به من میدین؟

امروزه از چراغ‌های حیاطی‌ جهت روشنایی حیاط منازل، پارکها و فضای بیمارستانها استفاده می‌شود به همین منظور تولید این محصول بسیار متنوع است و در کیفیت بالایی انجام می‌گیرد تا نظر خریداران جلب شود. این فروشگاه انواع چراغ حیاطی جدید را در مدلهای پایه دار و زمینی به تعداد عمده و جزئی از طریق فروش مستقیم به خریداران ارائه می‌کند. در صورت ضمن نیاز می‌توانید انواع چراغ حیاطی پایه دار و زمینی را با تضمین کیفیت از ما خریداری کنید.

ارائه انواع چراغ حیاطی پایه دار

آنچه درباره چراغ حیاطی باید بدانید

آنچه درباره چراغ حیاطی باید بدانید در انتخاب چراغ حیاطی‌ به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم؟ آنچه که نیاز است در این باره بدانید را می‌توانید در این مطلب مطالعه کنید.

اگر ویلا یا آپارتمان شما حیاط بزرگی دارد و تصمیم دارید برای تامین روشنایی آن از چراغ‌های جدید حیاطی‌ استفاده کنید چراغی را انتخاب نمایید که علاوه بر داشتن اندازه بزرگ قادر باشد سطح وسیعی را روشن کند این مسئله به قدرت ولتاژ چراغ بستگی دارد.

درصورتیکه‌ در داخل حیاطتان‌ باغچه وجود دارد برای روشنایی این قسمت پیشنهاد می‌شود از چراغ حیاطی زمینی استفاده کنید که هم باعث زیبایی باغچه شده و برق کمتری مصرف می‌کنند ضمنا در برابر عوامل محیطی نیز از مقاومت خوبی برخوردار می‌باشند.

به این نکته توجه داشته باشید که برچه اساسی تصمیم دارید از این تجهیزات برای حیاط خود استفاده کنید؟ اگر هدف شما تنها روشن شدن محوطه حیاط و باغچه است با خرید و نصب چراغ‌های معمولی هم می‌توان نور لازم حیاط را تامین کرد. اما اگر علاوه بر روشنایی بدنبال زیباسازی فضای حیاط خود هستید می‌توانید از چراغ‌های بروز حیاطی‌ که هم طیف‌های رنگی گوناگونی دارند و هم شکل‌ آنها متنوع است استفاده کنید.

البته قیمت چراغ‌‌های رنگی حیاطی‌ در مقایسه با نوع معمولی و سفید کمی گرانتر بوده اما از نظر کیفی هر دو نوع این محصول در یک سطح قرار دارند چرا مواد اولیه بکار رفته در ساختار این چراغ‌ها یکسان می‌باشد.

شما میتوانید از چراغ حیاطی در قالب چراغ های دیگر در محیط  مختلف استفاده کنید .مثل کاربرد چراغ های :

چراغ های پارکی؛چراغ ویلایی؛ چراغ چمنی ؛چراغ حبابی ؛چراغ محوطه و…

توزیع عمده چراغ حیاطی پایه دار

توزیع عمده چراغ حیاطی پایه دار پروفروش‌ترین مدل چراغ حیاطی‌ در بین انواع این محصول چراغ‌ حیاطی‌ پایه دار است، پایه این چراغ‌ها قابل تنظیم بوده و می‌توانید بصورت دستی ارتفاع آنها را افزایش یا کاهش دهید.

این لوازم برای فروش عمده در فروشگاه‌های سراسر کشور سفارشی توزیع می‌شوند اگر جزو افرادی هستید که نیازهای فروشگاه خود را به شکل سفارشی تهیه می‌کنند با بهره گیری از این سایت می‌توانید در کمترین زمان با هزینه مناسب سفارشتان‌ را ثبت نموده و منتظر باشید تا درب آدرس خود چراغ‌های حیاطی‌ باکیفیت پایه دار خود را دریافت کنید.

این مرکز در برخی از روزهای سال اقدام به فروش فوق العاده چراغ پایه دار حیاطی‌ می‌کند برای خرید این محصول به قیمت ارزان‌تر از همین الان سفارش خود را ثبت کنید.

گروه تولیدی صنایع روشنایی الین یکی از بزرگترین طراحان و تولید کنندگان چراغ های پارکی؛ چراغ باغی؛ چراغ ویلایی؛ چراغ چمنی ؛چراغ حبابی ؛چراغ خیابانی؛ چراغ محوطه ؛پایه چراغ پارکی ؛پایه چراغ چمنی ؛پایه چراغ باغی و مبلمان شهری میباشد.

متخصصان و فعالان حوزه تولید چراغ روشنایی در ایران ضمن ایجاد اشتغال و تامین نیازهای داخلی صادر کننده انواع چراغ روشنایی به کشورهای همجوار نیز می باشند.

کنترل کیفی نظارت دقیق پروژه های تولیدی هدفمند برای کسب رضایت مشتری می باشد. چیزی که با افتخار در طی چند دهه اخیر به جزوه رزومه قوی صنایع روشنایی الین بوده است.

استعلام قیمت و ثبت سفارش :09129511334

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button