مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

گروه تولیدی برج نوری 30 متری

آنچه در این مقاله می خوانید...

شناخت بهترین نوع برج نوریقیمت خرید برج نوری 30 متری ارزان
چه امتیازی به من میدین؟

اگر بخواهیم یک محوطه وسیع و باز مانند زمین فوتبال را روشن کنیم، نیازمند دکل ها و پایه های بلند و مرتفعی برای قرار دادن نور افکن های بزرگ هستیم، تا نور را با قدرت به همه جا بتابانند. به این پایه هایی که وظیفه نگهداری منابع روشنایی را دارند، برج نوری گفته می شود. این برج ها در ارتفاعات مختلفی ساخته می شوند. گروه تولیدی این محصولات، برج نوری 30 متری را به متقاضیان عرضه می کند.

گروه تولیدی برج نوری 30 متری

شناخت بهترین نوع برج نوری

شناخت بهترین نوع برج نوری اگر در هنگام شب در خیابان ها، میادین، بزرگراه ها یا حتی پارک ها و بوستانهای شهر قدم گذاشته باشید، یا به زمین ها و باشگاه های ورزشی رفته باشید، متوجه وجود چراغ های بزرگ و پر نوری می شوید، که این فضاها را در تاریکی شب روشن می کنند.

معمولا این چراغ ها را برای اینکه بهتر عمل کنند، در ارتفاع بلند قرار می دهند و برای این کار از ستون های فلزی مخصوصی استفاده می کنند که همان برج نوری است.

برج های نوری انواع و اقسام مختلفی دارند که شامل برج نوری دستی، برج نوری برقی، برج نوری متحرک، برج نوری ثابت و برجهای نوری سیار می شود. برای شناخت بهترین نوع این برج ها باید به کاربرد وسیله و محل نصب آن دقت کنید.

معمولا برج های نوری متحرک و برقی از همه بهتر هستند. چون پایه نگهدارنده روشنایی در این مدل ها قابلیت حرکت و جابجایی دارد. پس در صورتی که به تعمیر و تعویض آن ها نیاز باشد، می توانید به راحتی چراغ ها را پایین بیاورید. اما در نوع ثابت، باید افراد از این برج ها بالا بروند، که انجام دادن این کار کمی خطرناک است.

قیمت خرید برج نوری 30 متری ارزان

قیمت خرید برج نوری 30 متری ارزان در محیط هایی مانند فرودگاه ها، هتل ها، کارخانجات، بیمارستان ها و معابر شهری که به صورت شبانه روزی مورد استفاده عموم هستند، باید وسایلی برای تامین کردن نور و روشنایی در شب وجود داشته باشد. به این منظور از برج نوری استفاده می شود.

هر یک از برج های نوری با توجه به محل کاربرد آن ها دارای ارتفاع متفاوتی هستند. واحد های تولیدی برج نوری، برای ساختن این تجهیزات از فلزاتی مانند گالوانیزه گرم استفاده می کنند. ویژگی این فلز ضد زنگ و مقاوم بودن آن است، که طول عمر مفید وسایل را افزایش می دهد.

مراکز پخش کننده، برج نوری 30 متری را با قیمت ارزان تری نسبت به بازار به خریداران عرضه می کنند و در مواردی خدمات مربوط به نصب، راه اندازی و نگهداری آن را نیز ارائه می دهند. به این ترتیب مصرف کنندگان با اطمینان بیشتری به خرید این وسایل می پردازند.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button