مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش انواع چراغ حبابی شیشه ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات چراغ حبابی شیشه ایخرید عمده چراغ حبابی سردری
چه امتیازی به من میدین؟

چراغ های حبابی شیشه ای تنوع بسیار زیادی دارد. این چراغ های حبابی برای زیبا تر شدن خانه ها، باغ ها، باغچه ها، بالکن ها، ویلاها، پارک ها و شهرسازی به کار می رود که می توان نور پردازی زیبایی را برای مکان های دلخواه مان ایجاد کرد.

چراغ حبابی شیشه ای شبیه به توپی توخالی است که لامپ در آن قرار می گیرد و روشنایی را به ما هدیه می دهد. پخش انواع چراغ حبابی شیشه ای در کشور توسط تولید کنندگان صورت می گیرد که به نمایندگی ها و فرو شگاه های لوازم الکتریکی عرضه می کنند تا به دست متقاضیان برسد.

پخش انواع چراغ حبابی شیشه ای

مشخصات چراغ حبابی شیشه ای

مشخصات چراغ حبابی شیشه ای مشخصات چراغ حبابی شیشه ای سخت و پیچیده نیست . این محصول یک پایه ی فلزی دارد که آن در زمین قرار می گیرد. یک حباب توپی شکل تو خالی شیشه ای که در آن لامپ را قرار می دهند که منبع روشنایی است کار این حباب های شیشه ای این است که اجازه نمی دهد برف، باران، باد، به منبع نور آسیبی برساند و باعث زیبا سازی محیط نیز می باشد.

این لامپ ها در رنگ های مختلفی موجود است که طبق سلیقه و نسبت به فضای مورد نظر ولتاژ لامپ ها را نیز می توان قوی کرد. این پایه های چراغ حبابی در اندازه و ابعاد مختلف و طرح و مدل های متفاوتی موجود است و نسبت به فضای خود می توان ارتفاع آن را بلند یا کوتاه انتخاب کرد.چراغ های پایه بلند را در زمین محکم قرار می دهند و به علت ارتفاع آن، فضای بیشتری را روشن می کند که اغلب در باغ ها، راهروهای بزرگ، فضاهای سبز همچون پارک ها، باغچه ها می توان از آن اسفاده کرد.

جنس چراغ های حبابی را باید در نظر گرفت زیرا در مجاورت آب و هوا، برف و باران، باد و آفتاب قرار می گیردو از کیفیت مناسبی نیز باید برخوردار باشدتا عمر طولانی و زیبایی را داشته باشد. این نوع چراغ های حبابی شیشه ای بسیار در طرح های شیک و مدرنی در حال تولید و ساخت است و قیمت های متفاوتی نیز دارد که بستگی به طرح و مدل و رنگ و کیفیت آن دارد.

خرید عمده چراغ حبابی سردری

خرید عمده چراغ حبابی سردری چراغ حبابی سردری پایه های کوتاه یا بدون پایه می باشد که بیشترین استفاده را در سردر خانه ها، ویلاها، باغ هاو مواردی از این دست قرار می گیرد.در چراغ حبابی بدون پایه بیشتر در چمن ها و فضاهای سبز به کار می رود که باعث زیبایی آن محیط می گردد.

اندازه و وزن محصول رانیز باید در نظر بگیریم تا با فضای ما همخوانی داشته باشد.خرید عمده این کالا به طبع از قیمت مناسب تری برخوردار است که اگر از کارخانه و بدون واسطه باشد خیلی مقرون به صرفه می باشد. برای خرید این محصول با کیفیت به وب سایت مراجعه کنید و ثبت سفارش، و از گارانتی و ضمانت آن بهره مند شوید‌

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button