مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش انواع چراغ باغی صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بزرگترین شرکت صادرات چراغ باغیمشخصات فنی چراغ باغی صادراتی
چه امتیازی به من میدین؟

همان طور که می دانید یکی از راه های روشنایی، چراغ ها می‌ باشند که امروزه از تنوع زیادی برخوردار هستند و انتخاب را برای همه سلایق، آسان نموده اند.

به طور کلی، چراغ ها در همه مکان ها قابل نصب و کاربردی هستند، با این تفاوت که باید متناسب با محیط مورد نظر،خریداری و استفاده گردند.

به طور مثال، در باغ ها از چراغ های مخصوص باغی استفاده می گردند. مجموعه زیر، در فروش و صادرات چراغ باغی دارای اعتبار می باشد.

پخش انواع چراغ باغی صادراتی

بزرگترین شرکت صادرات چراغ باغی

بزرگترین شرکت صادرات چراغ باغی مجموعه زیر، بزرگترین شرکت صادراتی چراغ باغی(Export garden lights) می باشد که این نشان دهنده تضمینی بودن کیفیت محصولات ارائه شده توسط این مجموعه می باشد.

اگر در زمینه فروش و صادرات عمده انواع چراغ های باغی زیبا و مدرنی فعالیت می کنید؛ از طریق سایت زیر، از محصولات ما دیدن نمایید و از قیمت های در نظر گرفته شده، سودمند گردید.

جهت استعلام قیمت و همچنین کسب اطلاعات کامل تر درباره چگونگی خرید چراغ باغی چوبی و فلزی، یکی از روش های قید شده را اتخاذ و با کارشناسان فروش تماس بگیرید و از راهنمایی های رایگان آنان بهره مند گردید.

مشخصات فنی چراغ باغی صادراتی

مشخصات فنی چراغ باغی صادراتی چراغ های باغی تهیه شده در مجموعه زیر، از بهترین و با کیفیت ترین چراغ ها محسوب می گردند که به واسطه برخورداری از ظاهر متفاوت و سطح کیفی بالا، جنبه صادراتی پیدا کرده اند و فروش آن ها در بازار های خارجی برای صادر کنندگان بسیار سود آور می باشند.

چراغ باغی صادراتی از بهترین فلزات و چوب ها تهیه شده اند، چرا که دارای انواع فلزی و چوبی هستند.

چراغ باغی صادراتی بر اساس نحوه طراحی که در آن ها صورت گرفته است براحتی قابل مچ شدن برای سایر محیط های دیگر اعم از:چراغ های پارکی؛ ؛ چراغ ویلایی؛ چراغ چمنی ؛چراغ حبابی ؛ چراغ محوطه  و… می باشند.

با نصب این چراغ ها در محیط های باز مانند باغ، حیاط های خانه های ویلایی و غیره، آن ها به طرز قابل توجهی چشم نوازی می کنند و زیبایی منحصر به فرد خود را به نمایش می گذارند.

این چراغ ها دارای مدل های مختلفی هستند و می توان به شکل های مختلف ایستاده، دیواری و یا سر دری تهیه و مورد استفاده قرار داد.

این چراغ ها در برابر پوسیدگی، سایش و زنگ زدگی مقاوم هستند؛ ضد رطوبت می باشند و در شرایط آب و هوایی بارانی، آب را به درون خود نفوذ نمی دهند.

چراغ های باغی علاوه بر کیفیت بالا در نور پردازی و روشنایی بخشیدن به محیط، با زیبایی چشمگیری که دارند، جذابیت حاکم بر فضا را چندین برابر می کنند. چراغ روشنایی باغی، انواع طرح و مدل های کلاسیک و مدرن محکم و با دوامی دارند و حتی در سایز های مختلف تولید و عرضه می گردند و از این مجموعه بزرگ و معتبر، قابل سفارش هستند.

 

گروه تولیدی صنایع روشنایی الین یکی از بزرگترین طراحان و تولید کنندگان چراغ های پارکی؛ چراغ باغی؛ چراغ ویلایی؛ چراغ چمنی ؛چراغ حبابی ؛چراغ خیابانی؛ چراغ محوطه ؛پایه چراغ پارکی ؛پایه چراغ چمنی ؛پایه چراغ باغی و مبلمان شهری میباشد.

متخصصان و فعالان حوزه تولید چراغ روشنایی در ایران ضمن ایجاد اشتغال و تامین نیازهای داخلی صادر کننده انواع چراغ روشنایی به کشورهای همجوار نیز می باشند.

کنترل کیفی نظارت دقیق پروژه های تولیدی هدفمند برای کسب رضایت مشتری می باشد. چیزی که با افتخار در طی چند دهه اخیر به جزوه رزومه قوی صنایع روشنایی الین بوده است.

استعلام قیمت و ثبت سفارش :09129511334

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button