مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی فروش چراغ حیاطی دیواری مدرن

آنچه در این مقاله می خوانید...

مقایسه چراغ حیاطی مدرن و کلاسیکموارد مؤثر بر قیمت چراغ حیاطی دیواری مدرن
چه امتیازی به من میدین؟

چراغ حیاطی دیواری کلاسیک یک وسیله برقی برای روشنایی محیط حیاط ها است که درون دیوار نصب می شود و نصب آسانی دارد. این چراغ ها بدلیل وجود گرد و غبار و همچنین بارش باران و برف درای محافظ های شیشه ای و پلاستیکی هستند و در طرح های گوناگونی تولید شده اند. نمایندگی های بسیاری در کشور این چراغ های دیواری مدرن را با برندها و قیمت های گوناگونی به فروش می رسانند.

نمایندگی فروش چراغ حیاطی دیواری مدرن

مقایسه چراغ حیاطی مدرن و کلاسیک

مقایسه چراغ حیاطی مدرن و کلاسیک چراغ های حیاطی در انواع مختلفی تولید می شوند که نمونه ای از آن ها بر روی دیوار نصب شده و نمونه دیگر دارای میله هایی با ارتفاع های مختلف هستند که درون زمین و محوطه فرو می روند و نصب می شوند. این چراغ ها برای روشن کردن حیاط های بزرگ و راه روها، همچنین در اطراف باغچه برای روشن کردم محیط باغچه بسیار پر مصرف هستند و جلوه ای زیبا به منزل می دهند.

چراغ های حیاطی کلاسیک بیشتر ساده و بدون طرح خاصی ساخته می شوند اما چراغ های مدرن طرحدار و پیچیده هستند. چراغ های دیواری در نمونه های تک شعله و چند شعله وجود دارند که چراغ حیاطی تک شعله برای حیاط هایی با متراژ پایین استفاده می شوند. چراغ های کلاسیک از جنس پلاستیک و محفظه هایی با پلاستیک های کدر ساخته می شوند اما نوع مدرن با جنس فلز و الومینیوم ساخته شده و دارای حفاظ های شیشه ای هستند.

چراغ های حیاطی با پیچ درون دیوار نصب می شوند و در ارتفاع های حدودا دو و نیم متر باید نصب آن ها انجام شود. برای نصب این چرا غ ها نیاز به برقکار و نصاب متخصص آن دارید و باید از لامپهایی با ولتاژ مشخصی برای متراژ های متفاوت استفاده کنید تا نور یکنواختی را در محیط مورد نظر داشته باشید. به طور کلی چراغ های مدرن وکلاسیک تفاوت خاصی ندارند و مهم محفظه ی چراغ است که آن را در برابر خطرات و عوامل خارجی محافظت کند. چراغ های حیاطی که جنس شیشه ای دارند بیشتر در معرض خطر هستند و بهتر است از چراغ حیاطی پلاستیکی برای عمر بیشتر استفاده کنید تا در برابر ضربه مقاوم باشد.

موارد مؤثر بر قیمت چراغ حیاطی دیواری مدرن

موارد مؤثر بر قیمت چراغ حیاطی دیواری مدرن هر چه چراغ حیاطی دیواری کلاسیک از جنس و کیفیت بالاتری برخوردار باشد و همچنین دارای مقاومت بیشتری در برابر ضربات و عوامل خارجی باشد قیمت بالاتری دارد و جلوه و طرحی که در آن به کار رفته نیز در قیمت چراغ تاثیر دارد. زیبایی نیز در قیمت چراغ ها بی تاثیر نیست. برای خرید اسان و به صرفه می توانید از طریق مجموعه تجاری ما سفارش خود را ثبت کنید و در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button