مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی فروش چراغ حبابی صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع چراغ باغی از نظر نوع مصرف انرژیمراکز صادرات چراغ حبابی ال ای دی
چه امتیازی به من میدین؟

نور عاملیست که باعث می شود دنیای اطرافمان را ببینیم، هر چه کیفیت نور مناسب تر باشد درک ما از دنیای اطرافمان بهتر خواهد بود. چراغ های حبابی به عنوان وسایل روشنایی در محیط های مختلف به کار می روند. وظیفه ی نمایندگی فروش چراغ حبابی صادراتی، عرضه ی بهترین چراغ های حبابی موجود در بازار و خلق روشنایی ایده آل برای محیط زندگی شما و همچنین صادرات چراغ حبابی به عنوان یک محصول مورد نیاز مشتریان است.

نمایندگی فروش چراغ حبابی صادراتی

انواع چراغ باغی از نظر نوع مصرف انرژی

انواع چراغ باغی از نظر نوع مصرف انرژی چراغ ها را برای روشنایی بخشیدن به بخش های مختلف محیط زندگی، از جمله باغ ها به کار می بریم. تصور باغی که با غروب آفتاب در تاریکی فرو می رود نه تنها خوشایند نیست بلکه برای اکثر افراد ترسناک هم هست. برای روشنایی بخشیدن به محیط باغ، استفاده از چراغ حبابی شیک ایده آل است. خصوصیت اصلی چراغ هایی که در باغ به کار می روند، داشتن حباب محافظتی در برابر بارندگی، نفوذ رطوبت و برخورد اشیاء و پرندگان است.

انواع چراغ باغی از نظر نوع مصرف انرژی دو گروه هستند:

  1. چراغ های برقی: انرژی مصرفی در این نوع چراغ به وسیله ی اتصال کابلی صورت می‌گیرد پس برای روشن نگه داشتن این چراغ ها لازم است در مسیر منبع تغذیه هر چراغ سیم کشی صورت گیرد. اگر سیم کشی هوایی صورت گیرد ظاهر باغ را شلوغ می کند و اگر از روش دفن در خاک استفاده کنید امکان نفوذ رطوبت آبیاری و اتصالی کردن شبکه روشنایی و خسارت های احتمالی بعدی زیاد است.
  2. چراغ های خورشیدی: این نوع از چراغ در طول روز انرژی خورشید را ذخیره کرده و در طول شب، انرژی ذخیره شده را به روشنایی تبدیل می‌کند.

مراکز صادرات چراغ حبابی ال ای دی

مراکز صادرات چراغ حبابی ال ای دی تبدیل الکتریسیته به نور باعث تولید گرما می‌شود پس برای لامپ هایی که معمولا از شیشه ساخته شده اند و بعد از داغ شدن به شدت آسیب پذیر و شکننده می شوند، وجود حباب محافظتی یک نیاز اساسی به شمار میرود.

یک ویژگی عالی چراغ حبابی ال ای دی تولید حداقلی گرماست، طوری که می‌توان با خیال راحت از حباب پلاستیکی آن استفاده کرد و برخلاف حباب های شیشه ای دیگر نگران شکسته شدن حباب و یا ترک خوردنش با کوچکترین ضربه‌ای نبود.

چراغ حبابی استفاده های زیادی در فضای باز و مکان های مرطوب دارد. می توان حدس زد که تقاضا برای خرید این نوع چراغ هم زیاد است به همین خاطر مراکز صادرات چراغ حبابی ال ای دی با بررسی بازار مصرف و نیاز مشتریان در سراسر دنیا، جهت دسترسی آسان به این محصول کارآمد، اقدام به صادرات چراغ حبابی به نقاط مختلف کشور می نمایند.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button