مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز فروش چراغ چمنی توپی الین

آنچه در این مقاله می خوانید...

بهترین سایزبندی چراغ چمنی توپیبازار خرید چراغ چمنی توپی پلی کربنات
چه امتیازی به من میدین؟

چراغ چمنی توپی از دیر باز قابل استفاده در منازل و باغ ها بوده، جالب است بدانید از نظر تاریخی، استفاده از چراغ دیواری به دوران قرون وسطا باز می گردد که در آن مشعل ها و شمع ها به عنوان عناصری دکوراتیو برای تزئین دیوارها و هم چنین برای ایجاد روشنایی مورد استفاده قرار می گرفتند. چراغ چمنی توپی در برابر نور خورشید مقاوم استحباب های توپی پلی کربنات با مواد مصرفی انتی یو وی مقاوم در برابر ضربه است.

 

بهترین سایزبندی چراغ چمنی توپی

بهترین سایزبندی چراغ چمنی توپی

چراغ چمنی توپی الین دارای کیفیت بالای ساخت و اجزای تشکیل دهنده میباشد که این کیفیت بالا، امکان نصب این محصول را در فضاهای باز میدهد. برای بازدهی بهتر این محصول گروه کارشناسان مجموعه الین، لامپ های ال ای دی و کم مصرف را بهترین گرینه برای استفاده درون این گوی ها به مصرف کنندگان گرامی پیشنهاد میدهند.

امکان استفاده از این محصول در مکان هایی مانند : حیاط خانه ها و باغ ها ، فضای سبز و… وجود دارد. البته در دورانی که از شمع ها برای روشن کردن دیوار ها استفاده می شد خطر بروز آتش سوزی نیز وجود داشت. چراغ دیواری شب تاب مدل توپی شاخه فانتزی دارای جنس بدنه آلومینیوم دایکاست و ریختگری بوده و جنس اتصالات آن استیل است

دکوراسیون و نورپردازی داخلی منازل، محیط کار، اتاق خواب، آشپزخانه و … از اهمیت ویژه ایی برخوردار هستند. انواع چراغ چمنی توپی از جمله عناصری هستند که ظاهری زیبا به دیوار ها می بخشند و امروزه علاوه بر کاربردی که دارند از نظر ظاهری نیز به عنوان عنصری دکوراتیو به کار برده می شوند. روش های متفاوتی بسته به این که می خواهید از چراغ چمنی توپی به عنوان عنصری کاربردی استفاده کرده یا به عنوان عنصری دکوراتیو از آن بهره ببرید وجود دارد.

 

محصولات گروه بازرگانی الین در سایز ومدلهای مختلف و بابهترین مواد لولیه موجود دربازار تهیه شده است. جنس چراغ چمنی پلی کربنات نشکن  که قابل استفاده به صورت بدون پایه ، روی پایه سردری ، روی پایه دیواری و روی سرلوله می باشد.

سایزحباب های موجود: 40-35-30-25-20-15 سانتی متری است که بهترین سایز موجود سایز 25 سانتی متری است.

بازار خرید چراغ چمنی توپی پلی کربنات

بازار خرید چراغ چمنی پلی کربنات

 نوع سرپیچ چراغ دیواری الین ،مدل توپی شاخه فانتزی استاندارد بوده و جنس حباب آن PMMA می باشد. چراغ دیواری الین مدل توپی شاخه فانتزی همان طور که مشخص است دارای طرحی فانتزی و سلطنتی می باشد و با انتخاب آن می توانید در مکان های مختلف به راحتی از آن استفاده نمایید. یکی از برندهای بزرگ و مطرح در زمینه تولید انواع چراغ ها و صنایع روشنایی شرکت الین می باشد که در میان رقبای خود از جایگاه بالایی برخوردار است.

 قیمت آن در بازار سراسر کشور با توجه به جنس قطعات، کیفیت، طرح و مدل، سایز، متفاوت است. اما سعی شده در این شرکت چراغ هایی با قیمت و کیفیت مطلوب ارائه بازار گردید.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button