مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز فروش چراغ ویلایی جدید

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با با چراغ ویلایی فتوسل دارصادرات چراغ ویلایی جدید
چه امتیازی به من میدین؟

نور یکی از اجزای مهم هر خانه ای به حساب می آید و به همین منظور امروزه انواع چراغ نظیر چراغ های ویلایی به فروش می رسند تا سبب رفع این نیاز شوند.چراغ ویلایی جدید یکی از محصولات نوین بوده و امروزه به صورت مستقیم و بدون واسطه به فروش می رسد. مرکز فروش چراغ ویلایی به عنوان یک مرکز و مرجع معتبر تلاش می کند تا محصولات با کیفیت و مرغوب را با قیمتی مناسب برای مشتریان فراهم آورد.

مرکز فروش چراغ ویلایی جدید

آشنایی با با چراغ ویلایی فتوسل دار

آشنایی با با چراغ ویلایی فتوسل دار یکی از محصولاتی که اخیرا با استقبال بسیار بالایی مواجه شده است چراغ ویلایی فتوسل دار می باشد، در این بخش به طور کامل با کاربرد و ویژگی های آن آشنا خواهید شد، این چراغ که با استفاده از برترین تکنولوژی های روز دنیا تولید شده است دارای ویژگی های زیر می باشد:

  • کم مصرف: دیگر دوران استفاده از لامپ های پر مصرف به پایان رسیده است! این چراغ ویلایی که مجهز به فتوسل می باشد مقرون به صرفه بوده و موجب صرفه جویی قابل توجهی در مصرف انرژی می گردد.
  • طراحی زیبا: این چراغ ها به گونه ای طراحی شده اند که علاوه بر تامین برق منزل و ویلای شما زیبایی خاصی نیز به آن می بخشند، مدل و طرح های آن ها بسیار متنوع بوده و مطابق با سلیقه تمامی افراد می باشند.
  • ابعاد استاندارد: چراغ های ویلایی با ابعاد استانداردی که دارند می توانند در قسمت های مختلف خانه و حیاط نصب شوند، لازم به ذکر است که نصب آن ها بسیار آسان است.

به طور کلی سیستم و نحوه کار چراغ فتوسل دار با نمونه های دگیر متفاوت است زیرا اساس کار این چراغ ها بر پایه تابش ناشی از گسیل ذرات الکتریکی است، این تابش به انرژی الکتریکی کمتری نیاز دارد و شامل طیف وسیعی از نور ها می باشد، همچنین توان الکتریکی آن ها با توجه به کاربرد و منطقه ای که مورد استفاده قرار می گیرند متفاوت است.

صادرات چراغ ویلایی جدید

صادرات چراغ ویلایی جدید محبوبیت چراغ های ویلایی آنقدر زیاد است که روزانه حجم زیادی از آن ها به کشور های مختلف صادر می شود، چراغ ویلایی هم در داخل کشور به فروش می رسد و هم صادرات آن با رونق زیادی رو به رو گردیده است، یکی از مدل هایی که به وفور صادر می شود چراغ ویلایی مدل رومی می باشد.

البته صادرات و فروش مستقیم آن ها نیز در میزان محبوبیت چراغ های ویلایی بی تاثیر نیست، دلیل آن هم مربوط به قیمت مناسب این محصولات می باشد، در واقع به دلیل حذف واسطه ها محصول با قیمت اصلی عرضه می شود که این امر کاملا به نفع مشتری است.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button