مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز صادرات چراغ باغی حبابی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مزیت استفاده از چراغ باغی حبابیعرضه کنندگان چراغ باغی حبابی
چه امتیازی به من میدین؟

مرکز صادرات چراغ باغی حبابی اقدام به ارائه انواع مختلف این چراغ در طرح ها و ابعاد مختلف به بازارهای خارج کشور نموده است و به علت قیمت پایینی که دارد می تواند با انواع چراغ های خارجی به راحتی رقابت کند.

این مرکز صادراتی می تواند بخشی از نیاز داخلی کشور را به این محصول با کیفیت تامین کند و با فروش آن در خارج ارزآوری مناسبی را برای کشور به همراه داشته باشد

مرکز صادرات چراغ باغی حبابی

مزیت استفاده از چراغ باغی حبابی

مزیت استفاده از چراغ باغی حبابی

چراغ باغی حبابی یکی از انواع سیستم های روشنایی مورد استفاده در حیاط خانه و ویلا ها می باشد که از آن در پارک ها نیز استفاده می‌شود؛ این محصول در ابعاد و اندازه های مختلف وجود دارد و استفاده از آن دارای مزیت های متعددی است که برخی از آنها به طور خلاصه عبارتند از :

  • این چراغ دارای خاصیت ضد آب است و به همین دلیل بارش باران و یا برخورد آب به آن نمی‌تواند تاثیری بر عملکرد آن داشته باشد و به همین دلیل است که در فضای آزاد به راحتی قابل استفاده است.
  • جنس حباب مورد استفاده در این چراغ از پلی کربنات است و همین باعث می شود که در برابر ضربه مقاوم باشد و تابش مستقیم و بلند مدت نور خورشید به آن تاثیری در کیفیت حباب نخواهد داشت.
  • بدنه اصلی این چراغ نیز به طور معمول از پلی کربنات ساخته شده است که نسبت به رطوبت، گرما و سرما و اشعه یو وی کاملاً مقاوم است.
  • سرپیچ های این نوع لامپ ها از نوع سرامیکی و معمولی است و امکان اتصال هر نوع لامپ به آن به راحتی فراهم می باشد.
  • این محصولات به علت داشتن پایه‌های مختلف امکان اتصال به زمین و دیوار را دارد و به همین خاطر می توان آنها را در مکان های مختلف نصب نمود.

عرضه کنندگان چراغ باغی حبابی

عرضه کنندگان چراغ باغی حبابی عرضه کنندگان چراغ باغی حبابی انواع مختلف این چراغ از جمله چراغ باغی مدرن را با قیمت ارزان به خریداران عمده ارائه میدهند و کسانی که به این چراغ برای فروش یا صادرات به دیگر کشورها نیاز دارند می توانند از طریق همین وب سایت اطلاعات مورد نیاز در مورد این چراغ باغی ارزان از جمله مشخصات و قیمت روز آن را به دست آورند و در صورت تمایل نسبت به سفارش آن اقدام کنند.

این عرضه کنندگان همچنین لینک شبکه های اجتماعی تلگرام، واتس اپ و اینستاگرام خود را در صفحه اول سایت قرار داده اند تا خریداران بدون محدودیت زمانی و مکانی تنها با دسترسی به اینترنت و کلیک بر روی این لینک آنها را به طور مستقیم و آنلاین با آنها ارتباط برقرار کنند و استعلام قیمت چراغ و در نهایت سفارش آن را به راحتی انجام دهند.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button