مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید چراغ خیابانی خورشیدی

آنچه در این مقاله می خوانید...

دلیل مرغوبیت چراغ خیابانی خورشیدیقیمت نهایی چراغ خیابانی قدیمی
چه امتیازی به من میدین؟

خیابان‌هایی که امکان دسترسی به برق شبکه برای آنها وجود ندارد و یا دسترسی به برق شهری به سختی امکان پذیر است، روشنایی توسط چراغ خیابانی خورشیدی صورت می‌گیرد. این چراغ‌ها که به چراغ سولار نیز معروف هستند با ذخیره انرژی خورشیدی، روشنایی معابر را تامین می‌کنند. مرکز خرید چراغ خیابانی، این محصول را با توانهای ۱۸ تا ۷۲ وات برای نصب در ارتفاع ۳ الی ۹ متر ارائه می‌دهد.

دلیل مرغوبیت چراغ خیابانی خورشیدی

این چراغ‌ها را می‌توان به عنوان به صرفه‌ترین روش‌های تامین روشنایی برای معابر به حساب آورد، به همین دلیل این روزها استقبال بی نظیری از آنها شده است. یکی از مزایای بی نظیر این محصول قابلیت نصب آن در تمام جاده ها و محوطه‌هاست که هیچ محدودیتی در نصب آن وجود ندارد، این چراغ‌ها بدون نیاز به سیم‌کشی به راحتی نصب شده و روشنایی معابر را تامین می‌نماید.

بیشترین کاربرد این چراغ‌ها در جاده‌های برون شهری است که دسترسی به برق ندارند، همچنین در جاده‌ها و محوطه‌های درون شهری نیز قابل استفاده است. این محصول با استفاده از تکنولوژی روز دنیا متناسب با روشنایی مورد نیاز معبر و یا محوطه، ارائه می‌شود. کاربرد آن نیز به این صورت است که انرژی خورشیدی را در طول روز ذخیره و در طول شب و حتی روزهای ابری نور مورد نیاز محل نصب شده را تامین می‌کند.  قطعات مرغوب و با کیفیت استفاده شده در این محصول و نوع مونتاژ بهینه این قطعات، تضمین کننده کیفیت آن است. در این چراغ از led کم مصرف با توان نوردهی بالا، باتری سیلید اسید، شارژر باتری، و پایه چراغ استفاده شده است، که با بهره‌گیری از استانداردهای تولید بهترین کاربرد را ارائه می‌دهد.

این چراغ‌ها متناسب با موارد زیر تولید و عرضه می‌شوند:

• محل نصب که برای معبر یا محوطه باشد.

• میزان ساعت های تابش آفتاب در محل.

• میزان روشنایی مورد نیاز در محل نصب.

• تعداد ساعتی که این چراغ باید روشنایی بخشد.

با توجه به موارد مذکور، چراغ خورشیدی طراحی شده و مواردی مانند ظرفیت باتری و توان صفحه خورشیدی و دیگر مشخصات تعیین می‌شود.

قیمت نهایی چراغ خیابانی قدیمی

قیمت چراغ خیابانی قدیمی متاثر از عوامل متعددی مانند ویژگی‌های چراغ، توان مصرفی، میزان نوردهی، نوع باتری، ابعاد پایه، کیفیت و … است، البته نوسانات قیمتی نیز در بازار فروش این محصولات به چشم می‌خورد. با خرید اینترنتی از این وبسایت، شما بدون صرف زمان برای حضور در بازار و تحمل ترافیک و شلوغی شهر می‌توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب و سفارش دهید. در واقع خرید چراغ خیابانی با کیفیت و قیمت مناسب در کمترین زمان برای شما امکان‌پذیر خواهد بود‌.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button