مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز تولید چراغ پارکی پلاستیکی

آنچه در این مقاله می خوانید...

همه چیز در مورد چراغ پارکی نوع پلاستیکیقیمت چراغ پارکی پلاستیکی در بازار
چه امتیازی به من میدین؟

روشنایی پارک ها و خیابان از دیرباز در شهرها وجود داشته است، چراغ پارکی پلاستیکی یکی از تجهیزات سیستم های امروزی تامین روشنایی در پارک ها و در فضای سبز و اماکن تفریحی، خیابان ها، جاده ها و … می باشند که بنا به کیفیت و کارایی زیادشان از اقلام صادراتی نیز می باشند.
صادرات چراغ پارکی پلاستیکی به کشور های همسایه یکی از موفق ترین مشاغل این کشور است که میزان قابل توجهی درآمد سالانه را تأمین می کند.

مرکز تولید چراغ پارکی پلاستیکی

همه چیز در مورد چراغ پارکی نوع پلاستیکی

همه چیز در مورد چراغ پارکی نوع پلاستیکی چراغ های پارکی انواع مختلفی دارند و مدل های متنوعی از نظر طراحی،شکل و رنگ، کارایی و کیفیت در زمینه نورپردازی و روشنایی محیط وجود دارد.
این چراغ ها در اصل چراغ هایی هستند که به طور کلی 3 متر ارتفاع دارند و برای روشنایی در مناطقی که شلوغ هستند، مثل پارک ها که دارای درخت و گل می باشند، مناسب هستند.
همان طور که قبلا هم گفتم، یکی از زیبا ترین و پرکاربرد ترین چراغ ها در بین انواع چراغ ها، چراغ پارکی مدرن پلاستیکی است، که به طور متنوعی در دسترس هستند و در مکان های خاص مورد استفاده قرار می گیرند.
چراغ های پلاستیکی پارک از پلی کربنات و پلی آمید ساخته شده اند، این مواد مقاومت بالایی دارند و می توانند طول عمر بالایی داشته باشند.

اما چراغ پارکی پلاستیکی چیست و چرا به آن ها چراغ پلاستیکی می گویند؟

باید بگویم که چراغ های پارکی دارای دو نوع جنس بدنه هستند، چراغ های آلومینیومی و چراغ های پلاستیکی که به آن ها چراغ های پلی کربنات نیز گفته می شود.
چراغ های پلاستیکی با بدنه پلاستیکی معمولاً ارزان تر هستند و بیشترین کاربرد را دارند اما در مقایسه با چراغ های آلومینیومی، مقاومت کمتری دارند.
انتخاب شکل چراغ پارک برای استفاده در مکان مورد نظر به سلیقه افراد بستگی دارد و سلیقه هر شخص از این نظر متفاوت است.

قیمت چراغ پارکی پلاستیکی در بازار

قیمت چراغ پارکی پلاستیکی در بازار شرکت های مختلفی انواع چراغ های پارکی را تولید کرده اند که این محصولات در دسته چراغ های حیاطی و پارکی اقتصادی یا ارزان قرار می گیرند.
خرید عمده و جزئی چراغ از این شرکت ها علاوه بر فروشگا ها و مراکز فروش این محصولات از طریق سایت ها و فروشگاه های عرضه آنلاین نیز انجام می شود که چراغ پارکی ارزان و با کیفیت را در کمترین زمان امکان پذیرمی کند.
از آنجا که این چراغ ها از اقلام صادراتی هستند، صادر کنندگان باید هنگام صادرات این چراغ ها به کیفیت و دوام آن ها توجه کنند.  این محصولات معمولاً دارای گارانتی هستند که مدت زمان آن بسته به مارک وبرند چراغ انتخابی شما متفاوت خواهد بود.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button