مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مراکز خرید چراغ پایه دار

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی مشخصات ابعادی چراغ پایه دارتولید کنندگان بهترین چراغ پایه دار
چه امتیازی به من میدین؟

چراغ پایه دار یا چراغ های پارکی  را به منظور استفاده در در خیابان ها بلوار، پیاده رو ها، فضای سبز، ویلا و باغ در حیاط خانه ها، راهروی ساختمان، محیط داخلی ساختمان و…. تولید می شود. این چراغ ها دارای طراحی سلطنتی و ساده ی فوق العاده ای هستند که در شب به هر فضا و محیطی، با نور دهی بالا جذابیت می بخشد. در ادامه می خواهیم شما را با تولید چراغ و خرید چراغ آشنا می کنیم.

مراکز خرید چراغ پایه دار

بررسی مشخصات ابعادی چراغ پایه دار

بررسی مشخصات ابعادی چراغ پایه دار چراغ پایه دار یکیاز محصولات با کیفیت و لوکس تولیده شده در ایران است. که به کشور های دیگر صادر می شود. چراغ پایه دار یکی از محصولات بی عیب و نقص تولید داخل می باشد که متقاضیان زیادی دارد. این پایه ها بسته به سفارش مشتری و نیاز فضا در ابعاد و اشکال متفاوتی ساخته می شود. این پایه ها قابلیت یک تا سه فانوس را دارد که با بهترین ورقه های فولاد ساخته شده اند. این چراغ ها دارای ضخامت استاندارد متناسب با ارتفاع است و به صورت چند وجهی است. 

چراغ پایه دار باغچه از جمله محصولاتی است که این مجموعه در طرح های متفاوت و در متراز های مختلف تولید و مونتاژ می نماید. این مجموعه جهت تامین نور پردازی نمای بیرون ساختمان ها و روشنایی پار ک ها و ویلا و هممچنین جهت زیبا سازی این اماکن به تولید چراغ پایه دار پارکی در انواع مختلف به جهت داشتن محیطی با نور پردازی زیبا ارزان ترین قیمت و البته با بهترین کیفیت پرداخته است. 

چراغ پایه دار باغچه در متراژ های هشتاد سانتی متری، نود سانتی متری، یک متری و صد و بیست سانتی متری وجود دارند. از ویژگی های این نوع چراغ ها می توان به قیمت مناسب و کیفیت بالا و ماندگاری زیاد و همچنین داشتن نور مناسب و کم مصرف برای روشنایی محوطه و قابلیت جابه جایی و نصب آسان اشاره کرد.

تولید کنندگان بهترین چراغ پایه دار

تولید کنندگان بهترین چراغ پایه دار شما مشتریان عزیز می توانید جهت دریافت خرید چراغ پایه دار باغچه در طرح ها و اندازه های متفاوت جهت نور پردازی زیبا و ارزان ترین قیمت با سامانه ی اینترنتی ما در ارتباط باشید و مشاوران فروش ما شما را راهنمایی می کنند و یا از طریق شماره تماس ما با ما تماس بگیرید و محصول مورد نظر را با سلیقه ی خود انتخاب کنید و این محصول در کوتاه ترین زمان برای شما ارسال می شود. اگر به این چراغ ها نیاز دارید به شما پیشنهاد می کنیم این محصول با کیفیت را با قیمت فوق العاده سفارش دهید. و از محصول بی نظیر ما استفاده کنید.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button