مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت چراغ پارکی پایه کوتاه چمنی

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با انواع چراغ پارکی پایه کوتاهسازنده چراغ پارکی پایه کوتاه ارزان
چه امتیازی به من میدین؟

چراغ پارکی پایه کوتاه امروزه برای حفظ امنیت هر مکانی از جمله پارک ها،فضای چمنی، استفاده میشود.

چراغ چمنی پارکی پایه کوتاه از انواع چراغ های پارکی هستند که بیش تر از همه از جنس فولاد بوده و معمولا در پارک هایی استفاده می شوند که درخت زیادی ندارد. قیمت این نمونه از محصولات در بازار نسبتا بالا است و شما با خرید آن ها به صورت عمده می توانید خرید خود را اقتصادی تر هم کنید.

قیمت چراغ پارکی پایه کوتاه چمنی اصفهان

آشنایی با انواع چراغ پارکی پایه کوتاه

آشنایی با انواع چراغ های پارکی  چراغ پارکی پایه کوتاه از تنوع و طرح و رنگ بسیار بالایی برخوردارند و مهندسان شهرداری از آن ها در زیباسازی سطح شهر و پارک استفاده می کنند.

این نمونه از چراغ ها علاوه بر اینکه بسیار مستحکم هستند، زیبایی منحصر به فردی دارند و نورپردازی آن ها کاملا جوابگوی محیط است.

ارتفاع مناسب برای آن ها تقریبا تا سه متر می باشد و اگر پارک تهی از هر گونه درخت باشد، ارتفاع پایین تر جوابگوی روشنایی مورد نیاز پارک می باشد.

از انواع آن ها در پارک ها و بوستان ها استفاده می شود ولی می توان از چراغ های پارکی در باغ ها، ویلاها، حیاط مجتمع های سازمانی و مسکونی، دانشگاه ها و … هم استفاده داشت‌.

معمولا لامپ مورد استفاده شده در آن ها حباب های نشکن پلی کربنات PMMA است و می توان در شاخک های پایه آن ها هم از سرچراغی های COB یا SMD هم استفاده کرد.

معمولا چراغ پارکی پایه کوتاه در دو دسته چراغ های پارکی آلومینیومی و پایه چراغ های فولادی تولید می شوند.

مدل های چراغ پارکی پایه کوتاه آلومینیومی و فولادی از ارتفاع 40 سانت تا ارتفاع 240 سانت هستند و از ظاهری شکیل برخوردارند.

به این دلیل که در آن ها از آلومینیوم استفاده شده است، نسبتاً گران هستند ولی در عوض از خصوصیات کیفی و دوام بسیار بالایی برخوردارند.

مدل های پایه چراغ های پارکی فولادی هم از قیمت پایین تری نسبت به نمونه آلومینیومی برخوردارند که همین امر سبب افزایش تقاضا نسبت به این نمونه از محصولات شده است.

چراغ پارکی پایه کوتاه از قوس هایی زیبا برخوردارند و تنوعی بالا، دوامی بی نظیر دارند‌.

سازنده چراغ پارکی پایه کوتاه ارزان

سازنده چراغ پارکی پایه کوتاه ارزان  به دلیل تقاضای بالا نسبت به این سری از محصولات، ساخت چراغ پارکی چمنی امروزه بسیار بیش تر شده است ‌‌‌‌‌‌‌‌و تولید کنندگان با ساخت آن ها به تعدیل نیاز بازار می پردازند.

از طرفی شما با خرید عمده انواع چراغ پارکی با ارتفاع کم می توانید خرید خود را به صرفه تر کنید و در ازای پرداخت پول کم تر به محصول بیش تری دست یابید و دست واسطه را از معامله حذف نمایید. فروشگاه ما به صورت اینترنتی در این زمینه به ارائه خدمات می پردازد و شما در هر جای ایران می توانید بهترین نمونه از چراغ پارکی خود را به دست آورید.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button