مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت چراغ پارکی پایه کوتاه دکوراتیو مدرن

آنچه در این مقاله می خوانید...

جنس انواع چراغ پارکی پایه کوتاهساخت چراغ پارکی پایه کوتاه صادراتی
چه امتیازی به من میدین؟

برخی ها تصور می کنند چراغ پارکی پایه کوتاه فقط برای پارک ها استفاده می شود اما این گونه نمی باشد این چراغ ها برای هر فضای بازی شامل باغ ها، ویلاها و غیره استفاده می شود. چراغ پارکی پایه کوتاه در اندازه ها و سایزهای مختلفی تولید می شوند که یکی از آن ها چراغ پارکی پایه کوتاه دکوراتیو مدرن می باشد. این چراغ ها دارای پایه های کوتاه می باشند اما روشنایی آن ها می شود گفت همانند چراغ های پایه بلند است.

قیمت چراغ پارکی پایه کوتاه دکوراتیو مدرن

جنس انواع چراغ پارکی پایه کوتاه

جنس انواع چراغ های پایه کوتاه  چراغ پارکی پایه کوتاه چراغ‌ها ظاهری بسیار زیبا و فوق العاده شیک دارند. معمولاً در ورودی باغ ها و پارک ها از آنها استفاده می شود و نور بسیار زیادی تولید می‌کند.

انواع چراغ پارکی پایه کوتاه با توجه به نوع آنها دارای جنس متفاوت می باشد. اغلب جنس پایه های آنها از آلومینیوم و آهن است که رنگ آن نیز، بستگی به مکان استفاده از آن چراغ ها را دارد.

اگر در نظر دارید که چراغی‌ پر نور تهیه کنید حتماً باید به تعداد شعله های این چراغ ها توجه داشته باشید.

روشنایی پایه ها به شعله های آن بستگی دارد، همچنین ارتفاع پایه های چراغ ها متفاوت می باشد و بر روی قیمت آن نیز تاثیر می گذارد. در حالت کلی برای روشن کردن مکان ها در شب از چراغ پارکی پایه کوتاه استفاده می شود. همچنین امروزه در تلاش هستند تا این چراغ ها را به دیگر کشورهای جهان نیز صادر کنند.

حتماً توجه داشته باشید که یکی از بخش‌های مهم چراغ های پارکی حباب آنها می باشد که باید حباب مناسب با پایه انتخاب شود و جنس حباب ها معمولاً شیشه‌ای و یا پلاستیکی می باشد که رنگ آن متغیر است. رنگ این چراغ معمولاً مشکی، سفید، مسی، نقره ای و غیره است که از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشد.

ساخت چراغ پارکی پایه کوتاه صادراتی

ساخت چراغ پارکی پایه کوتاه صادراتی شرکت های بسیاری در سرتاسر کشور وجود دارند که با استفاده از طراحان بسیار با تجربه دست به تولید این چراغ های پایه کوتاه زده اند آنها در تلاش هستند تا با استفاده از مرغوب ترین وسایل و مواد اولیه این چراغ ها را تولید کنند تا بتوانند آن را به دیگر کشورهای جهان صادر کنند.

چراغ پارکی صادراتی در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شود که بتوانند نظر مشتریان را در خارج از کشور نیز جلب کند اگر می‌خواهید این چراغ‌ها را خریداری کنید می‌توانید به نمایندگی‌های فروش آنها در کشور مراجعه کنید همچنین از طریق سایت‌های اینترنتی نیز می‌توانید چراغ مورد نظر خود را سفارش دهید زیرا در این سایت‌ها چراغ ها با طرح های متنوع و تمام رنگ ها وجود دارد و هیچ مشکلی برای انتخاب به وجود نمی‌آید اما حتماً قبل از سفارش چراغ معتبر بودن سایت توجه داشته باشید.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button