مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت چراغ پارکی دو شعله مدل سلطنتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات فنی چراغ پارکی دو شعله چیست؟تولیدی چراغ پارکی دو شعله
چه امتیازی به من میدین؟

چراغ پارکی دو شعله در مدل های متنوع و زیبا از قبیل مدل سلطنتی طراحی و ساخته می شود که قیمت آن با توجه به سایز و اندازه و متریال به کار رفته در آن متفاوت است. از این دسته از چراغ ها جهت روشنایی فضا هایی مانند پارک، حیاط خانه و ویلا و همچنین معابر عمومی استفاده می شود. میزان نور دهی و مصرف انرژی این گونه چراغ ها با هم تفاوت داشته و بسته به مکان نصب در گونه های مختلف قابل تولید می باشند.

قیمت چراغ پارکی دو شعله مدل سلطنتی

مشخصات فنی چراغ پارکی دو شعله چیست؟

مشخصات فنی چراغ پارکی دو شعله چیست؟ چراغ به دسته ای از تجهیزات روشنایی گفته می شود که انواع مختلفی داشته و نوعی از آن برای روشن کردن فضا ها و معابر عمومی مورد استفاده قرار می گیرند. از این جهت به آنها چراغ پارکی گفته می شود.

از مشخصات این گونه چراغ ها آن است که علاوه بر روشن کردن محیط از زیبایی خاصی نیز برخوردار می باشند. تعداد شعله های این مدل چراغ روشنایی متفاوت بوده و پایه مورد استفاده در آنها نیز از فلزات مختلف ساخته می شود. 

یکی از فلزاتی که به این منظور مورد استفاده قرار می گیرد، آلومینیوم است که ضمن برخورداری از مقاومت لازم سبک وزن بوده و در عین حال زیبا نیز می باشد. افزون بر این در شرایط محیطی مختلف این چراغ ها کیفیت خود را از دست نمی دهند و از دوام خوبی برخوردار هستند.

از دیگر مشخصات چراغ پارکی آن است که ارتفاع آن بر حسب مکان استفاده قابل تنظیم بوده و از این رو برخی از آنها در انواع بلند یا کوتاه ساخته می شوند. 

از موارد دیگری که در این زمینه می توان خاطر نشان ساخت آن است که رنگ های متنوعی از چراغ مانند مشکی، نقره ای، برنزی، سفید و مسی تولید می شود که خاصیت ضد زنگ داشته و به سهولت نیز قابل نصب می باشند.

هر یک از مدل های انتخابی چراغ پارکی پلاستیکی یا دیگر اقسام آن نام خاصی دارد که بر اساس آن می توان به خرید مدل و نمونه دلخواه اقدام کرد.

تولیدی چراغ پارکی دو شعله

تولیدی چراغ پارکی دو شعله یکی از پر استفاده ترین انواع چراغ پارکی نوع دو شعله آن است که در تولیدی با ارتفاع و اندازه متنوع ساخته می شود. 

از آن جا که این چراغ ها در مکان های عمومی مورد استفاده قرار می گیرد از این رو تولید آنها همواره با تقاضای زیاد همراه است.

از طرفی برخی معابر عمومی یا منازل ویلایی نیاز به تعویض چراغ های نصب شده دارند که با مشاهده نمونه های مختلف در تولیدی چراغ پارکی می توانند اقدام به خرید مدل و نمونه مناسب و مورد نظر خود نمایند.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button