مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت فروش چراغ پارکی پایه بلند

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی مشخصات چراغ پارکی مدل فانوسینکاتی در مورد چراغ پارکی پایه بلندتوزیع عمده چراغ پارکی پایه بلند
چه امتیازی به من میدین؟

قیمت فروش چراغ پارکی پایه بلند 100% با کیفیت و اصل را با خرید از مجموعه ما تجربه کنید. چراغ پارکی پایه بلند یکی از زیباترین تجهیزات در فضاهای باز است و مدت هاست که مورد توجه کسانی است که برای زیبا جلوه دادن محیط اطراف خود اهمیت قائل اند.

قیمت فروش چراغ پارکی پایه بلند

بررسی مشخصات چراغ پارکی مدل فانوسی

بررسی مشخصات چراغ پارکی مدل فانوسی  چراغ پارکی به چراغ هایی اطلاق می شود که برای روشنایی باغ، پارک، معابر و ویلا استفاده می ‌شود. از همین رو برای محیط های باز مناسب است زیرا که به راحتی محیط های باز را روشن می کند و نورافشانی و پخش نور قابل توجهی دارند. این محصول کارآمد و پرطرفدار دارای تنوع زیادی است که از کاربردی ترین انواع این چراغ ها می توان به چراغ پارکی مدل فانوسی اشاره کرد که با توجه به مشخصاتی که دارد طرفداران خاص خود را دارد. برای آشنایی بیشتر شما مشتریان گرامی با چراغ پارکی مدل فانوسی مواردی را در زیر خدمتتان عرض می کنیم:

نکاتی در مورد چراغ پارکی پایه بلند

  • در ساخت چراغ پارکی از ورق های آهن و آلومینیوم با ضخامت های مناسب استفاده شده است.
  • از رنگ الکترواستاتیک استفاده شده است.
  • به منظور دوام چراغ ها و ظرافت آنها از غالب و تجهیزات پیشرفته تزریق و ریختگی استفاده شده است که این مزیت را دارد از نفوذ گرد و خاک و حشرات به داخل آنها جلوگیری شود.
  • چراغ پارکی پایه بلند در مقابل تغییر دما بسیار مقاوم است و دوام زیادی دارد.
  • علاوه بر این خاصیت ها می توان به این موضوع اشاره کرد که برای لامپ های داخل آنها می توان از لامپ های کم مصرف استفاده کرد زیرا که در ساخت آنها از حباب نشکن پلی کربنات استفاده شده است.

چراغ پارکی از لحاظ ارتفاع معمولا در اندازه های 2 تا 4 متر تولید می شود ولی این مزیت را دارد که با توجه به سفارش مشتری ارتفاع آن تغییر کند و همچنین رنگ های این محصول تنوع زیادی دارند و شامل رنگ های مشکی، سفید، مسی و نقره ای می باشد. روشنایی و نورپردازی فضاهای باز از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا که اگر در محیطی نور کم باشد آن محیط دارای امنیت کمتری است بنابراین چراغ پارکی مدل فانوسی این مشکل را حل کرده است و انتخاب خوبی برای فضاهایمان است و می توان گفت که طرحش بسیار جدید و زیباست.

توزیع عمده چراغ پارکی پایه بلند

توزیع عمده چراغ پارکی پایه بلند توزیع چراغ پارکی پایه بلند از طریق نمایندگی ‌های معتبر ما برای شما مشتریان گرامی امکان پذیر است. فروش چراغ با کیفیت بالا را از ما بخواهید و با مشاوره رایگان با کارشناسان با تجربه ما در این زمینه می توانید چراغ پارکی اصل و تضمینی را خریداری کنید و خریدی آسوده داشته باشید و از مشتریان ثابت ما شوید.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button