مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت روز چراغ چمنی ارزان نیزه ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

مراحل تولید چراغ چمنی نیزه ایمرکز پخش چراغ چمنی ارزان
چه امتیازی به من میدین؟

یکی از چراغ هایی که در شرکتهای محصولات روشنایی تولید می شود، چراغ چمنی است که در مدلهای نیزه ای و بدون نیزه وارد بازار می شود. چراغ چمنی نیزه ای کاربرد بیشتری دارد و نصب آن آسانتر است. این چراغ در مالها و اندازه های گوناگونی تولید می شود که قیمت روز آن طبق کیفیت و مدلی که دارد، تعیین می گردد. امروزه، با خرید اینترنتی می توان بهترین چراغ چمنی ارزان قیمت را به صورت عمده تهیه کرد و آنها را با کیفیت بالایی بدست آورد.

قیمت روز چراغ چمنی ارزان نیزه ای

مراحل تولید چراغ چمنی نیزه ای

مراحل تولید چراغ چمنی نیزه ای چراغ چمنی نیزه ای یکی از بهترین چراغ هاست که از آن استفاده های زیادی می شود. این چراغ بیشتر در زیر چمن، درخت و باغچه ها نصب می گردد.

شرکت های تولید کننده، این روشنایی را با مراحل مختلفی تولید می ‌کنند و امکانات و تجهیزات بروز و پیشرفته ای دارند تا بتوانند بالاترین کیفیت را از این محصول به بازار ارائه دهند.

بعد از آماده سازی تجهیزات و لوازم مواد اولیه، این چراغ ها آماده ساخت می شوند که بدنه ی آنها از آلومینیوم می باشد. بعد از آماده سازی بدنه، برای رنگ آمیزی در کوره های مخصوص قرار می گیرند تا رنگی باکیفیت و پایدار به آنها زده شود.

پایه ها و همان نیزه هایی که دارند، معمولا از جنس استیل است تا در زیر چمن و در مقابل آب دچار زنگ زدگی نشوند. 

برای روشنایی این چراغ ها از LED استفاده می شود که کاملا مرغوب و کم مصرف هستند. جنس چراغ های چمنی بسیار عالیست و دوام بالایی دارد و نیزه های آن دارای استحکام زیادی هستند که در ارتفاع های مختلف تولید می شوند تا بتوانند در زیر چمن نصب گردند.

در تولید این چراغ ها حفاظت های ایمنی و مصرفی رعایت می شود تا محصول با استانداردی که دارد مورد قبول مشتری واقع شود. همچنین، نور دهی چراغ های چمنی که با تکنولوژی روز تولید می شود، بسیار زیاد است و می تواند مناسب فضاهای پارک، باغچه ها و … باشد.

مرکز پخش چراغ چمنی ارزان

مرکز پخش چراغ چمنی ارزان چراغ های چمنی انواع گوناگونی دارند و در زیباترین و جدیدترین طرحها وارد بازار می شوند. پخش این روشنایی به صورت مستقیم انجام می گیرد و تنوع در رنگ این چراغ ها بسیار زیاد است که مشتریان می توانند آنها را در رنگهای آبی، زرد، سبز، قرمز، سفید و … سفارش دهند.

این مرکز پخش با شرایط خوبی انواع چراغ چمنی را در اختیار شما قرار می دهد و با فروش آنلاینی که دارد، باعث کاهش یافتن قیمت ها می شود. بنابراین، شما می توانید با هزینه های کمتر و ارزانتری این چراغ های شیک را با جنسهای عالی و درجه یک خریداری کنید.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button