مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت روز چراغ آویز حیاطی

آنچه در این مقاله می خوانید...

3 مدل جدید چراغ آویز حیاطیشرکت صادرکننده چراغ آویز حیاطی
چه امتیازی به من میدین؟

امروزه اکثریت مردم برای تامین روشنایی حیاط به استفاده از چراغ آویز حیاطی روی می آورند. این محصول روز به روز متنوع تر می شود و به قیمت های مختلف برای فروش به بازار عرضه می گردد. قیمت روز این محصول بر اساس فاکتورهای مختلفی تعیین می شود و قیمت ثابتی ندارد. ولی با این وجود مشتریان و خریداران می توانند برای کسب اطلاع از قیمت روز این محصول، با کارشناسان ما تماس حاصل نمایند. 

قیمت روز چراغ آویز حیاطی

3 مدل جدید چراغ آویز حیاطی

3 مدل جدید چراغ آویز حیاطی امروز برای حیاط از انواع و اقسام چراغ ها استفاده می شود. در این میان استفاده از چراغ های آویزان به تازگی مد شده است و بسیاری از افراد رو به خرید این محصول آورده اند. چراغ آویز حیاط دارای انواع و اقسام مختلفی می باشد و با توجه به استقبال مردم از آن، روز به روز بر تنوع آن افزوده می شود. از جمله جدیدترین و بهترین مدل های این محصول می توان به این موارد اشاره کرد:

  • چراغ آویز حیاطی مدل کلبه: این مدل یکی از جدیدترین و زیباترین مدل های این محصول است. ظاهر آن شبیه به کلبه است و با بندی که در بالا دارد، از سقف و با غیره آویزان می شود. زیبایی این محصول سبب افزایش خرید و فروش آن شده است. 
  • چراغ آویز مدل سورنا: از دیگر مدل های به روز و جدید این محصول می توان به مدل سورنا اشاره کرد. این مدل به شکل لوزی است که بالا و پایین آن پوشیده می شود و اطرافش دارای شیشه است. این مدل هم بسیار زیباست و طرفداران زیادی دارد. 
  • چراغ آویز مدل باربد: در نهایت می توان به دیگر مدل جدید و به روز این محصول اشاره کرد که به مدل باربد شهرت دارد. این مدل هم دارای طراحی بسیار زیباست و مناسب برای استفاده از فضای بیرونی می باشد. 

علاوه بر اینها، مدل های دیگری نیز از این محصول وجود دارد که بر اساس سلیقه و تمایل خود می توانید به انتخاب و خرید هر یک از آنها بپردازید. 

شرکت صادرکننده چراغ آویز حیاطی

شرکت صادرکننده چراغ آویز حیاطی امروزه این محصول نه تنها در داخل ایران بازار پر رونقی دارد. بلکه در کشورهای دیگر به ویژه کشورهای همسایه هم تقاضا برای آن بالاست. از این رو، صادرکننده چراغ آویز انواع و اقسام این محصول را با کیفیت بالا و به صورت عمده و کلی به کشورهای دیگر صادر می کند. صادرات انواع چراغ حیاطی می تواند مزیت های زیادی به همراه داشته باشد و سبب افزایش رونق تولید این محصول در داخل شود. علاوه بر این، برای اشتغال زایی نیز بسیار مناسب و ضروری است. 

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button