مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت روز حباب 40 شیری با جنس و کیفیت عالی در بازار تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید عمده و مستقیم انواع چراغ حبابی و تزئینیعرضه کننده بهترین نوع حباب چراغی با جنس مرغوبمرکز تولید حباب 40 شیری قابل استفاده با لامپ کم مصرفشرکت عرضه کننده نسل جدید حباب چراغمرکز پخش حباب 40 شیری با قطر های مختلفجدیدترین مدل های حباب چراغ شیری دو پوستخرید و فروش انواع حباب چراغ با طرح های فوق العادهلیست قیمت روز حباب 40 شیریخریداران عمده حباب شیریسفارش عمده و جزئی حباب چراغ با قیمت مناسبفروشنده برتر حباب چراغ های پارکی و حیاطی در شعاع مختلفبازار بزرگ فروش حباب 40 شیریباکیفیت ترین حباب پارکی و حیاطی در بازار ایران
چه امتیازی به من میدین؟

قیمت روز حباب 40 شیری با توجه به نحوه سفارش و خرید تغییرات چشمگیری دارد. در بازار تهران و مراکز استان ها تهیه عمده این محصول امر آسانی است اما برای سفارشات عمده روش های نوین کارآیی بهتری خواهند داشت. آیا می دانید که حباب های قطر 40 برای استفاده در چه مکان هایی مناسب تر هستند؟ کدام فروشگاه ها بهترین نوع این محصول از نظر جنس با کیفیت عالی اما ارزان و مقرون به صرفه عرضه می کنند؟ تولید کنندگان ایرانی مدل های مختلفی از چراغ های حبابی را با درجات کیفی مختلف تولید می کنند که فروش عمده آنها با روش های مختلفی صورت می گیرد.

قیمت روز حباب 40 شیری با جنس و کیفیت عالی در بازار تهران

خرید عمده و مستقیم انواع چراغ حبابی و تزئینی

خرید عمده و مستقیم انواع چراغ حبابی و تزئینیچراغ های حبابی ضمن تامین نور محوطه مورد نظر، به علت شکل و ظاهر شکیل جنبه تزئینی نیز دارند. شرکت های تولیدی مدل های مختلف این چراغ ها را در سایز و اندازه های مختلف به صورت پایه ای یا بدون پایه تولید می کنند که خرید آنها با روش های مستقیم امکان پذیر است.

برای خرید عمده و مستقیم چراغ حبابی و انواع چراغ دیواری، علاوه بر فروشندگان تخصصی فعال در مناطق مختلف، تامین کنندگان اولیه نیز گزینه های مناسبی برای این منظور خواهند بود.

قبل از خرید انواع چراغ حبابی باید به شار نوری آنها توجه ویژه ای داشته باشید. درجه و عدد شار نوری نشان دهنده توان نوری چراغ و هم چنین میزان نور آنها است. بنابراین توصیه می شود کاتالوگ محصولات تولیدی هر برند را تهیه کنید تا اطلاعات کامل در زمینه داشته و نمونه مناسب با نیاز مشتری را به آنها عرضه نمایید.

عرضه کننده بهترین نوع حباب چراغی با جنس مرغوب

عرضه کننده بهترین نوع حباب چراغی با جنس مرغوبهمانگونه که می دانید چراغ ها با هدف تامین نور تولید می شوند به همین علت باید در مکان مناسبی تعبیه و نصب شوند. در این میان با خرید حباب مناسب از نظر شکل ظاهری و کیفیت می توانید بر زیبایی محوطه و خانه خود بیافزایید.

مراکز عرضه کننده انواع مدل حباب چراغ را برای مشتریان تامین می کنند که برخی از بهترین آنها عبارتند از:

  • حباب چراغی وارونه
  • حباب چراغی شطرنجی
  • حباب چراغی مدل لاله
  • حباب چراغی مدل شقایق

برخی از این محصولات برای چراغ حیاتی و برخی دیگر برای استفاده در محیط های بسته مناسب هستند. تهیه و خرید انواع حباب از مراکز عرضه مستقیم موجب کاهش قیمت ها شده و از سوی دیگر کیفیت جنس و درجه مرغوب بودن آن را نیز تضمین می کند.

مرکز تولید حباب 40 شیری قابل استفاده با لامپ کم مصرف

مرکز تولید حباب 40 شیری قابل استفاده با لامپ کم مصرفحباب 40 شیری در انواع مختلف تولید می شود که یکی از پرمصرف ترین آنها نوع سردری است. حباب سر دری شیری با 40 سانتی متر شعاع را می توان در گروه چراغ های پارکی و حیاطی قرار داد.

این مدل چراغ حبابی سایز نسبتاً بزرگی دارد و به همین دلیل انتخاب مناسبی برای تامین نور محوطه های باز و بزرگ به شمار می آید. داخل این حباب ها می توان از لامپ کم مصرف با توان 12 تا 55 وات استفاده نمود.

حباب 40 شیری از دو قسمت مجزا یعنی حباب در قسمت بالا و یک پایه در زیر آن تشکیل شده که با برق 220 ولت سازگاری کامل دارد.

در تمامی کارخانه های تولیدی حباب و چراغ حبابی، این محصول با درجه کیفی بالا تولید می شود و به همین علت تهیه آن با قیمت مناسب در مناطق مختلف کشور به راحتی امکان پذیر است.

شرکت عرضه کننده نسل جدید حباب چراغ

شرکت عرضه کننده نسل جدید حباب چراغنسل جدید حباب های چراغ نه تنها روشنای بسیار مناسبی دارند بلکه در رنگبندی های مختلفی با هدف افزایش زیبایی نیز تولید می شوند. به طور کلی انواع چراغ محوطه تولیدی در شرکت های داخلی را می توان در گروه های زیر طبقه بندی نمود:

  • چراغ سردری
  • چراغ دیواری
  • چراغ آویز
  • چراغ سرلوله

انواع چراغ دیواری نمونه های پرطرفدار هستند که مدل های رومی مشکی، وارونه و کمرباریک آنها در بازار جزء پرفروش ترین ها به شمار می روند. توجه داشته باشید که قیمت انواع حباب بر اساس جنس و هم چنین سایز آنها تعیین می شود.

بنابراین برندهای مختلف تولیدی، قیمت و نرخ تعیین شده ای بر اساس این دو ویژگی برای تولیدات خود تعیین و از طریق شرکت های عرضه کننده به خریداران خود تفهیم می نمایند.

مرکز پخش حباب 40 شیری با قطر های مختلف

مرکز پخش حباب 40 شیری با قطر های مختلفجنس اکثر حباب ها از پلی کربنات است که برخی از آنها قابلیت شب تاب بودن را نیز دارا می باشند. یکی از نمونه های باکیفیت حباب توپی است که قابلیت استفاده و نصب بر روی پایه سردری، روی پایه سرلوله و سردری را دارا است. این نوع حباب در سایز های 20 تا 40 سانتی متر و به رنگ سفید تولید می شود.

توجه داشته باشید که قیمت حباب پلی کربنات اندکی گران تر از مدل های معمولی موجود در بازار هستند. هر چند کارآیی و طول عمر بیشتر آن موجب شده اغلب خریداران بدون در نظر گرفتن فاکتور قیمت، مدل های جدید با قطرهای مختلف را خریداری کنند.

اگر قصد خرید عمده حباب 40 شیری را دارید، مرکز پخش عمده، شرکت های فعال در زمینه فروش مستقیم و هم چنین نمایندگی های فروش برخی برندهای تولیدی، بهترین گزینه برای شما خواهند بود.

در نظر داشته باشید که قیمت حباب توپی نه تنها بر اساس جنس تولیدی که تحت تاثیر سایز و قطر دهانه آن تعیین می شود. بنابراین توصیه می شود همواره مدل مناسب این محصول را متناسب با مساحت محوطه و میزان نوردهی آن تهیه کنید.

جدیدترین مدل های حباب چراغ شیری دو پوست

جدیدترین مدل های حباب چراغ شیری دو پوستحباب چراغ شیری دو پوست رنگ مات و کدری نسبت به مدل های دیگر دارد که به علت دو لایه بودن در برابر عوامل محیطی نیز مقاومت بالاتری دارند. جدیدترین مدل ها به صورت دو قلو و تکی قابلیت استفاده به عنوان چراغ های سردری، پارکی، دیواری و … را دارا می باشند.

کیفیت حباب چراغ شیری دو پوست با توجه به نوع مواد اولیه تولیدی تعیین می شود که همین امر تاثیر زیادی بر روی قیمت و نرخ نهایی فروش مدل های مختلف آن نیز دارد. در بازار جدیدترین انواع حباب ها را می توانید با قیمت رقابتی از فروشگاه های تخصصی تهیه کنید.

دقت داشته باشید که ساختار برخی از این حباب ها پلی بی کربنات نشکن بوده و عمر مفید آنها بسیار طولانی تر از مدل های ساده است. بنابراین به راحتی با انتخاب مدل های نشکن و استاندارد می توانید در هزینه های خرید صرفه جویی کنید.

امروزه برای سفارش و خرید جدیدترین مدل های حباب چراغ ارزان می توانید از طریق فروشگاه های آنلاین نیز اقدام نمایید. در سایت های اینترنتی جدیدترین مدل های تولید داخل و نمونه های وارداتی که گاهاً در بازار نیز وجود ندارند با قیمت ارزان به فروش می رسند.

خرید و فروش انواع حباب چراغ با طرح های فوق العاده

خرید و فروش انواع حباب چراغ با طرح های فوق العادهخرید و فروش حباب چراغ در سایز و اندازه های مختلف رونق مناسبی در بازار مناطق مختلف کشور دارد. مسئله اینجاست که برخی از فروشگاه ها تنها در زمینه عرضه یک یا چند برند مخصوص فعالیت داشته و فقط مدل های پرفروش و گاهاً ارزان را به مشتریان ارائه می کنند.

اگر قصد خرید نوع خاصی از حباب های تولیدی را دارید، شناخت تامین کنندگان و هم چنین فروشندگان حرفه ای اهمیت زیادی دارد اما قبل از آن باید بدانید که حباب ها به گروه های زیر طبقه بندی می شوند:

  • حباب پارکی
  • حباب چراغ حیاطی
  • حباب چراغ سقفی
  • حباب چراغ باغچه

هر کدام از این حباب ها ویژگی های کمی منحصر به فردی در سایز و اندازه، جنس بدنه و وزن داشته که تعیین کننده قیمت فروش آنها در بازار است. البته باید خاطر نشان کرد که برخی طرح های فوق العاده مانند حباب های پنج شاخه به علت طراحی منحصر به فرد و استفاده از مواد اولیه بیشتر، قیمت و نرخ بالاتری نیز دارند.

لیست قیمت روز حباب 40 شیری

لیست قیمت روز حباب 40 شیریجنس حباب 40 شیری بسیار باکیفیت بوده و بزرگترین مدل از نظر سایز و اندازه به شمار می رود که برای نصب در مکان های عمومی به علت تکثیر نور بیشتر مناسب می باشد. قیمت و نرخ این محصول با توجه به ویژگی های کیفی و کمی آن می تواند متغیر باشد.

عواملی مانند برند شرکت تولید، پلاستیکی یا پلی کربنات بودن جنس بدنه، داشتن پایه، قیمت روز مواد اولیه تولیدی و نحوه خرید این محصول، تاثیر مستقیمی بر تعیین و تغییر قیمت آن در بازار دارند.

این نوع حباب گزینه مناسبی برای چراغ های چمنی و انواع چراغ های شهری هستند چرا که ضمن داشتن ظاهری زیبا، نور را به صورت یکنواخت تا شعاع مناسب پخش می کنند و روشنایی محل را افزایش می دهند.

تهیه لیست قمیت روز و اطلاع از انواع مدل های تولیدی، چالش بزرگی برای برخی از فعالین است. چرا که طی ماه های اخیر قیمت ها مداوم در حال تغییر و نوسان بوده و همراه باید با تامین کنندگان و مراکز پخش در ارتباط بود.

برای این منظور و دسترسی آسان به لیست قیمت و کاتالوگ محصولات، ارتباط با دفاتر مرکزی فروش و نمایندگان فروش آنها بهترین راهکار است. هر چند از طریق واحدهای مشاوره فروش آنلاین نیز می توانید به این اطلاعات بدون صرف وقت دسترسی داشته باشید.

خریداران عمده حباب شیری

خریداران عمده حباب شیریحباب شیری دو پوست به علت کارآیی بیشماری که دارد و هم چنین طول عمر بالا و قیمت مقرون به صرفه، در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. همین امر موجب شده تا افراد و فروشندگان بسیاری به دنبال خرید عمده آن باشند.

در ابتدا باید بدانید که بکارگیری چراغ حبابی دیواری و دیگر نمونه ها نه تنها جنبه تزئینی دارد بلکه در مکان های عمومی به علت نیاز به نصب تعداد زیادی از آنها مقرون به صرفه نیز هستند. مدل های سه، چهار و پنج شاخه این چراغ ها طرفداران زیادی جهت نصب در این مکان ها را دارد.

ارگان های دولتی مانند شهرداری ها و شرکت های خدماتی مربوطه از جمله خریداران عمده انوع حباب شیری در بازار داخلی به شمار می روند. البته برخی شرکت ها با هدف صادرات این محصولات، شرکت های پخش عمده و حتی تامین کنندگان منطقه ای نیز در این گروه قرار می گیرند.

خریدار حباب چراغ، ضمن تهیه جدیدترین مدل های تولیدی اهدافی مانند بهره مندی و تهیه چراغ دیواری ارزان و حباب های باکیفیت با نرخ و قیمت رقابتی را دنبال می کند. برای این منظور سفارش بدون واسطه بهترین راهکار در بازار است.

سفارش عمده و جزئی حباب چراغ با قیمت مناسب

سفارش عمده و جزئی حباب چراغ با قیمت مناسبقیمت از جمله فاکتورهای مهم برای سفارش و خرید عمده حباب انواع چراغ به شمار می رود. فاکتوری که برای برخی خریداران به ویژه فعالین در بازار گاهاً چالش برانگیر است. اگر قصد خرید حباب چراغ و انواع سر چراغ پارکی، حیاطی، دیواری و … را دارید، باید در ابتدا با کاربردهای آنها آشنایی کامل داشته باشید.

سه هدف عمده و نقش اصلی انواع چراغ حبابی شامل موارد زیر می شود:

  1. تولید روشنایی مناسب: پخش نور به صورت یکسان تا شعاع مناسب اصلی ترین هدف این محصولات است.
  2. نورپردازی و تضمین زیبایی: بدون شک استفاده از حباب های رنگی و ساده بجای لامپ ها ساده با هدف تامین زیبایی و نورپردازی در میحط های باز و محوطه حیاط یا ویلا صورت می گیرد.
  3. هدایت و راهنمایی: در ویلاها، معابر عمومی مانند پارک ها و سالن های پذیرایی، انواع چراغ حبابی نقش تعیین مسیر و هدایت کننده را نیز به عهده دارند.

با توجه به این ویژگی ها خریداران باید نمونه های مناسب از نظر نوع کارکرد، جنس بدنه و هم چنین سایز مناسب را انتخاب کنند. در نهایت بعد از انتخاب مورد مناسب، قیمت چراغ دیواری حیاطی ارزان و دیگر مدل های پرفروش اهمیت ویژه ای خواهد داشت. برای این منظور تامین کنندگان و نمایندگان فروش اینترنتی خواهند توانست بهترین نمونه ها را با قیمت رقابتی عرضه نمایند.

فروشنده برتر حباب چراغ های پارکی و حیاطی در شعاع مختلف

فروشنده برتر حباب چراغ های پارکی و حیاطی در شعاع مختلفتولیدکننده حباب چراغ با توجه به نیاز بازار و شرایط محیطی و منطقه ای، محصولاتی را طراحی، تولید و عرضه می کند. تمامی حباب ها قابلیت استفاده طولانی مدت را دارند چرا که جنس بدنه اغلب آنها پلاستیک است و در برابر عوامل محیطی مقاوم.

با توجه به این موارد باید گفت که انتخاب مدل حباب نیز اهمیت دارد چرا که برای محیط های بزرگ تر یا لامپ های بلند باید از حباب هایی با قطر بیشتر استفاده نمود. از سوی دیگر دمای هوا و میزان بارندگی در هر منطقه نیز تاثیر زیادی بر انتخاب شما خواهد گذاشت.

برای مناطق سردسیر مانند شمال کشور، حباب های دو پوست از جنس پلاستیک گزینه مناسبی هستند. توصیه می شود برای نصب چراغ نیز از کارشناسان حرفه ای استفاده کنید تا از ایجاد هرگونه مشکلات فنی در آینده جلوگیری شود.

حباب سر لوله و سردری از جمله مدل های پرفروش هستند که توانایی پخش روشنایی با بیشترین شعاع را نیز دار می باشند. این حباب ها بر روی لامپ های ال ای دی و مدل هایی که با انرژی خورشیدی فعال می شوند، مناسب خواهند بود.

فروشنده برتر این محصولات بدون شک، نمایندگان برندهای تولیدی، فروشندگان اینترنتی و فعالین در مراکز استان ها هستند. مراکزی که به صورت مستقیم به انواع برندهای ایرانی و خارجی حباب چراغ های پارکی و حیاطی دسترسی دارند.

بازار بزرگ فروش حباب 40 شیری

بازار بزرگ فروش حباب 40 شیریشرکت های تولید انواع حباب شیری با قطرهای مختلف را به سراسر کشور عرضه می کنند اما خریداران همواره به دنبال بازاری مطمئن برای تهیه بهترین نمونه ها از نظر کارکرد و برند هستند.

برای این منظور می توان بازارهای متعددی را در تهران، مراکز استان و مناطق مختلفی نام برد که به صورت حرفه ای در زمینه خرید و فروش انواع این محصول فعالیت دارند. نکته اصلی این است که امروزه فروشگاه های اینترنتی بزرگترین بازارهای عرضه و فروش انواع حباب چراغ به شمار می روند.

خرید مستقیم از تولید کننده، امکان سفارش مدل های وارداتی، بهره مندی از تخفیفات فصلی در خریدهای عمده، مقایسه کیفیت و قیمت حباب ها و صرفه جویی در وقت از جمله مزایای خرید از بازار بزرگ اینترنتی انواع مدل حباب چراغ می باشند.

باکیفیت ترین حباب پارکی و حیاطی در بازار ایران

باکیفیت ترین حباب پارکی و حیاطی در بازار ایرانحباب چراغ پارکی مدل های متنوعی دارند، برخی از باکیفیت ترین نمونه ها امکان نصب بر روی پایه چراغ و سر لوله را دارا می باشند که براحتی محیط را نورانی و روشن می کنند.

انواع حباب حیاطی از جمله مدل های پرطرفدار هستند که در رنگ های مختلف با هدف تزیئن و تامین نور حیاط تولید می شوند. بهترین و باکیفیت ترین مدل ها دارای بدنه پلاستیکی بوده که در برابر نور خورشید مقاومت بالای دارند.

بنابراین باید گفت که طرح حباب چراغ حیاطی و پارکی بسیار متنوع است اما باید همواره بهترین ها را بر اساس نوع کارآیی انتخاب و خریداری کنید. در نظر گرفتن قیمت حباب شیری و دیگر مدل ها تنها در خریدهای عمده می تواند مهم باشد.

توصیه می شود برای بهره مندی از باکیفیت ترین مدل های حباب موجود در بازار ایران با قیمت و نرخ رقابتی، راه های مستقیم خرید را انتخاب کنید تا در نهایت سهم نسبی بازار فروش و همچنین سود مناسبی را به دست آورید.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button