مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت تولید برج نوری دستی ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

شناخت بهترین انواع برج نوریصادرات برج نوری دستی باکیفیت
چه امتیازی به من میدین؟

برج نوری دستی را میتوان خورشیدی در شب برای روشن شدن سطح شهر نام برد.
با بزرگتر شدن شدن شهرها، پیشرفت تکنولوژی،افزایش ماشین آلات و آمیخته شدن مردم به روشنایی یکی از نیازهای اساسی انسانها روشن سطح شهر شده است.بنابراین برج نوری دستی که با گیربکس دستی در کارخانجات تولید میشود گزینه مناسبی برای ایجاد روشنایی مناطق مورد نظر است.
لازم به ذکر است که بدانیم دکل های روشنایی دستی فقط میتواند در متراژهای پایین کاربرد داشته باشد،ما نمی توانیم برای متراژهای نه متر به بالا از این دکل استفاده کنیم.
قیمت تولید برج نوری دستی ارزان

شناخت بهترین انواع برج نوری

شناخت بهترین انواع برج نوری برج نوری متحرک دکلی است که قابل حرکت است یعنی چه از نوع دستی چه از نوع الکتریکی این دکل ها قابلیت محرک بودن در سطح عمودی دکل را دارد.
اما نوع حرکت آن بسته به دستی یا برقی بودن ان متفاوت است در برج نوری متحرک دستی از نامش میتوانیم متوجه شویم که اکثر کارهای محرکی ان به کمک انسان انجام میشود.دکل های دستی با گیربکس ها و یک وسیله ی مکانیکی بنام هندل که به گیربکس وصل میشوند و طرف دیگر آن به قرقره ایی وصل میشود قابل حرکت و جابجایی میباشد.
اما دکل های که با برق کار میکند که به اصطلاح به آن دکل نوری برقی میگویم با کمک تکنولوژی الکتریکی قابل حرکت است به اینصورت که ما با زدن چند دکمه میتوانیم به آسانی چراغ ها و پروژکتورها را به طرف بالا و پایین به حرکت در بیاوریم.
برج های نوری در نوع دستی و الکتریکی(برقی)در تعداد چراغ ها(پروژکتورها)،ارتفاع دکل،سطح نورانی کردن محیط،سطح ایمنی،هزینه ها و … با هم تفاوت دارند.این ما هستیم که تصمیم میگیریم که کدام یک از نوع برج نوری برای عموم قابل کاربردتر است.

صادرات برج نوری دستی باکیفیت

صادرات برج نوری دستی باکیفیت نقشه برج نوری با استفاده از نرم افزارهایی نظیر اتوکد قابل طراحی میباشد. این برج های نورانی که دارای بدنه ایی فولادی است قابلیت اجرا شدن و وصل کردن قطعات در محل مورد نظر را دارند.
یعنی ما میتوانیم با آماده سازی برج بصورت جدا از هم در کارخانه و آوردن این برج ها بصورت جدای از هم در محل این بدنه های فولادی را با کمک جرثقیل روی سازه ایی که از قبل با میله گرد و بتن ها پایه ریزی شده است روی هم سوار کرده و برج نوری را در محل مورد نظر تکمیل کنیم.
بعد از این مرحله است که ما پروژکتورها،گیریکس ها،الکتروموتورها و…را در این سازه نصب و برای راه اندازی آماده میکنیم.
اگر میخواهیم صادرات برج نوری دستی داشته باشیم علاوه بر اینکه هزینه ها را به کمترین حد برسانیم تا بتوانیم این سازه ها را صادر کنیم باید کیفیت را اولویت و مهم ترین رکن قرار دهیم.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button