مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش چراغ پارکی زمینی مدرن

آنچه در این مقاله می خوانید...

ابعاد مختلف چراغ زمینی پارکیقیمت ساخت چراغ پارکی زمینی
چه امتیازی به من میدین؟

چراغ‌های پارکی یکی از انواع چراغ‌های تولید شده است که ویژگی ای متفاوتی دارد و مخصوص پارک‌ها طراحی شده‌اند. این نوع چراغ‌ها در اندازه‌، رنگ‌ها و شکل‌ها و کارآیی های مختلف ‌تولید می‌شوند.این چراغ ها بسیار پر فروش هستند و همواره مورد تقاضای بالا قرار می گیرند. فروش چراغ پارکی زمینی مدرن با جدیدترین طرح ها و با ارتفاع ها و ابعاد استاندارد و قیمت مناسب در حجم بالا از طریق این سایت فروش امکان پذیر می باشد.

فروش چراغ پارکی زمینی مدرن

ابعاد مختلف چراغ زمینی پارکی

ابعاد مختلف چراغ زمینی پارکی چراغ زمینی پارکی در اشکال گرد و کروی در ابعاد سی ، چهل ، پنجاه ، شصت ، هفتاد ، هشتاد و نود سانتی متر تولید و عرضه شده است . در این چراغ حیاطی می توان بسته به اندازه آن از لامپ کم مصرف یا LED استفاده نمود .

از این چراغ ها در پارک ها و فضای سبز نیز به دلیل قیمت پایین و زیبایی بسیار استفاده می شود . این مدل از چراغ حیاطی شعاع دارای بدنه ای از جنس پلی متیل متاکریلات می باشد . رنگ این چراغ سفید مایل به شیری می باشد . این چراغ دارای پایه های متنوعی می باشد.

چراغ های پارکی زمینی همانگونه که از نامشان مشخص است در محیط های بیرونی مانند باغ و حیاط و پارک استفاده می شوند و در معرض شرایط متفاوت محیطی قرار می گیرند ، استفاده از بهترین مواد برای مواجهه با شرایط محیطی از اهمیت زیادی برخوردار است .

جنس چراغ‌های پارکی از جنس آهن ضد زنگ، آلومینیوم و پلاستیک اتیلین می باشد که باعث استحکام و ضد آب و ضد گردوغبار بودن آن‌ها شده است. با توجه به این‌ ویژگی ها می‌توان از چراغ‌های پارکی با خیال راحت استفاده کرد. بیشتر چراغ‌های پارکی در برابر باران و برف مقاوم هستند.

چراغ‌های ایستاده پارکی بخش عظیمی از روشنایی و نورپردازی قسمت‌های مختلف پارک را برعهده دارند. ارتفاع این نوع چراغ پارکی 80/ 1 متر 5 متر است. این چراغ‌ها براساس میزان نوری که تابش می‌کنند به دو دسته تک شانه یا تک‌حبایه و چندشاخه و چند حبابه تقسیم می‌شوند. این چراغ‌ها با توجه به کلاهک سر و شکل حباب، میزان و زاویه تابش نور طراحی و تولید می‌شوند.

ویژگی اصلی این چراغ‌ها ارتفاع کم و ساخت ساده است که برای روشنایی باغچه‌ها و یا جنبه تزئینی فضای سبز، محوطه گلکاری شده به کار برده می شود. جنبه‌ی زیبایی این چراغ‌ها اهمیت بیشتری نسبت به عملکردشان دارد. چراغ باغچه ای پایه ای کوتاه دارد که باعث می شود ارتفاع آن با اندازه گیاه های باغچه ای متناسب باشد.

قیمت ساخت چراغ پارکی زمینی

قیمت ساخت چراغ پارکی زمینی قیمت ساخت چراغ چمنی یا چراغ پارکی مدرن زمینی به واسطه مدیریت بازرگانی فروش این محصولات با در نظر گرفتن تمامی پارامتر های کیفی نظیردرجه کیفیت مواد اولیه و روکش های به کار برده شده،نسبت استفاده از آهن ضدزنگ،آلومینیوم به کار رفته،پلاستیک اتیلن مورد نیاز، نوع خرید،میزان خرید نرخ بندی شده و این قیمت ثابت به تمامی نمایندگی های فروش وابسته به برند محصول ارسال می گردد.خرید این محصول از این سایت معتبر با قیمت بسیار مناسبی صورت می گیرد.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button