مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش ویژه چراغ توپی دیواری

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی مدل های چراغ توپیمرکز پخش چراغ توپی دیواری
چه امتیازی به من میدین؟

 فروش بهترین و زیبا ترین چراغ توپی دیواری که مناسب حیاط هستند به صورت اینترنتی و غیر اینترنتی صورت می گیرد. این چراغ به صورت ویژه به فروش می رسد. چراغ های توپی انواع مختلفی دارند و می توانند زیبا بخش فضای خانه شما شوند. این چراغ ها به صورت کلی تولید شده‌ و نه تنها در کشور ما فروش خوبی دارد بلکه به کشور های دیگر نیز صادر می‌ شود.

فروش ویژه چراغ توپی دیواری

بررسی مدل های چراغ توپی

بررسی مدل های چراغ توپی برخی از چراغ ‌های توپی به صورت تکی هستند که وقتی نور زیاد ی لازم نیست استفاده می ‌شوند و برخی دیگر به صورت دو چراغ هستند که در صورت کافی نبودن نور از آن استفاده می کنیم بعضی از چراغ ها با شیشه شفاف و برخی مات هستند و برخی چراغ ها نورهای رنگی دارند که وقتی می خواهیم فضای حیاط را شاعرانه کنیم استفاده می کنیم. برخی پایه کوتاه هستند که برای روشن کردن گل‌ ها و گیاهان مورد استفاده قرار می گیرند و برخی پایه بلند هستند که تمام محیط را روشن می کند. برخی از چراغ ها‌‌‌ حالت حفاظ دار هستند و باضربه ناشی از سنگینی هر شیئی که به آن زده می شود دچار آسیب نمی شود.

این چراغ ها دارای بدنه آلومینیومی  هستند که رنگ آن از بین نمی رود و خش نمی شود. و اگر نصب شوند یا دچار لکه های چربی و روغن نمی شوند همچنین دارای پیچ و مهره هستند و برای محکم شدن آن از پیچ های برنجی استفاده می ‌شود تا زنگ نزند. این چراغ دارای درجه حفاظت مناسبی است و می‌ تواند نور کافی و مناسبی را در اطراف پخش کند همچنین دارای کیفیت مناسب است.

این چراغ‌ ها رنگ بندی خوبی دارند و تنوع بالایی دارند. نصب آن بسیار آسان است و به راحتی سرویس می شوند. پخش این چراغ ها در این مرکز در سطح وسیعی صورت می ‌گیرد. شما با خرید بهترین چراغ های حیاطی از این مرکز می ‌توانید حیاط خانه خود را روشن کنید.

مرکز پخش چراغ توپی دیواری

مرکز پخش چراغ توپی دیواری در این مرکز پخش چراغ توپی دیواری صورت می گیرد. این نوع چراغ ها انواع مختلفی دارند و در طرح های زیبایی ساخته شده اند. این نوع چراغ ها به صورت رنگی و غیر رنگی ساخته شده اند. این نوع چراغ ها دارای پایه کوتاه یا پایه بلند هستند. پایه بلند آن تمام فضای حیاط را روشن می‌کند و پایه کوتاه باعث می شود گل ها و چمن ها و درختان به صورت خاصی جلوه پیدا کنند و زیبا شوند. برخی از این چراغ هاکه رنگی هستند محیطی رویایی و شاعرانه را می سازند.

برخی از این چراغ ها حفاظ دار هستن و در صورت بروز ضربه با آن دچار آسیب نمی شوند. جنس حباب این چراغ ها پلی کربنات است و باعث می شود که هیچ گونه حشره و یا گرد و غبار وارد آن نشوند و می تواند نور کافی را پخش کند. فروش چراغ توپی حیاطی در این مرکز صورت می گیرد.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button