مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش مستقیم چراغ ویلایی چند شعله

آنچه در این مقاله می خوانید...

قسمت های تشکیل دهنده یک چراغتولیدکنندگان چراغ ویلایی چند شعله
چه امتیازی به من میدین؟

انواع چراغ ویلایی چند شعله از پر طرفدارترین و مجلل ترین ابزار نور پردازی برای فضای داخلی و خارجی ساختمان های ویلایی بوده و علاوه بر تامین روشنایی محیط، خود نیز بخشی از دکوراسیون ساختمان محسوب شده و زیبایی آن را دوچندان می کنند. فروش مستقیم چراغ ویلایی چند شعله فرصتی عالی برای افراد است تا ضمن تامین روشنایی کاملی که تمامی نقاط را به خوبی پوشش دهد، به نمای ویلای خود جلوه ای زیبا ببخشند.

فروش مستقیم چراغ ویلایی چند شعله

قسمت های تشکیل دهنده یک چراغ

قسمت های تشکیل دهنده یک چراغ

چهار روش برای نصب چراغ ویلایی وجود دارد که شامل آویز، سردر، دیواری و پایه دار می باشد. قسمت های تشکیل دهنده یک چراغ بسته به نوع نصب آن عبارتند از:

  1. چراغ های آویز: شامل تاج که به سقف نصب می شود، زنجیر که تاج را به پایه وصل می کند، شعله، هد یا سرچراغ که حباب چراغ را نگه می دارد.
  2. چراغ های سردر: شامل شعله، سرچراغ یا هد که حباب و لامپ را در خود نگه می دارد و پایه که سرچراغ را به ستون پایه ی در نصب می کند.
  3. چراغ دیواری: بخش های مختلف این نوع چراغ عبارتند از سرچراغ یا شعله که نگهدارنده حباب و لامپ درون آن است، پایه که سرچراغ را نگه می دارد و در نهایت پایه ی دیوارکوب که چراغ را از قسمت پایه به دیوار وصل کرده و نگه می دارد.
  4. چراغ ویلایی پایه دار: این نوع چراغ نیز از چند قسمت تشکیل شده که به ترتیب عبارتند از: یک تا چهار سرچراغ یا شعله، پایه نگهدارنده شعله و پایه لوله ای که چراغ را به زمین وصل کرده و وزن آن را نگه می دارد.

تولیدکنندگان چراغ ویلایی چند شعله

تولیدکنندگان چراغ ویلایی چند شعله

اهمیت روشنایی محل زندگی برای حفظ امنیت و سلامت، عبور و مرور و زیبایی ساختمان بر هیچکس پوشیده نیست و تولید کنندگان چراغ ویلایی چند شعله، هر روزه برای بهینه تر کردن انواع وسایل روشنایی، افراد خلاق و تکنولوژی های جدیدی را به کار گرفته و چراغ هایی متنوع و با کیفیت که مناسب استفاده در فضاها و مکان های مختلف باشد را تولید و عرضه می کنند تا علاوه بر گسترش کسب و کار خود، سهم کوچکی در روشن تر کردن فضای زندگی هموطنان عزیز داشته باشند.

تولید انواع چراغ ویلایی درجه یک به منظور تامین خواسته های مشتریان عزیز و متناسب با شرایط آب و هوایی اقصی نقاط کشور انجام می گیرد. انواع چند شعله به دلیل بازدهی نوری بالا برای استفاده در فضاهای بزرگ مسقف همچون راهرو و سالن های پذیرایی ویلاها، تالارهای پذیرایی، سالن های رستوران، لابی و راهروهای هتل ها و یا محوطه های روباز مانند حیاط و بالکن و سردر ورودی و حیاط خلوت، مناسب می باشند. جهت دریافت اطلاعات فروش با ما در تماس باشید.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button