مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش مستقیم چراغ باغی مدرن

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با مدل های چراغ باغیعرضه کنندگان بی واسطه انواع چراغ باغی مدرن
چه امتیازی به من میدین؟

امروزه برای روشن کردن و نورپردازی محیط باغ ها از چراغ هایی استفاده می‌ شود که علاوه بر زیبایی و چشم نوازی، از استقامت و مقاومت بالایی نیز برخوردار می‌ باشند.

فروش مستقیم چراغ باغی مدرن(Modern garden lamp) در وب سایت ما صورت می‌ پذیرد و مشتریانی که این چراغ ها را از مجموعه ما تهیه می‌ کنند می‌ توانند در هزینه‌ های خود صرفه‌ جویی بسیار زیادی را به عمل بیاورند و با پرداخت هزینه کمتری این چراغ ها را تهیه کنند.

فروش مستقیم چراغ باغی مدرن

آشنایی با مدل های چراغ باغی

آشنایی با مدل های چراغ باغی امروزه تنوع بی نظیری از انواع مختلف چراغ باغی در بازار وجود دارد. طراحان این حوزه سعی کرده‌ اند تا چراغ‌ هایی طراحی کنند که در کنار زیبایی ظاهری، از مقاومت و طول عمر بالایی نیز برخوردار باشد و بتواند با نورپردازی مناسب محیط، روشنایی فضا را به طرز مطلوبی فراهم کند.همچنین کاربری چراغ باغی فراتر از محیط باغی می باشد .

از چراغ هاب باغی در غالب چراغ های پارکی؛چراغ ویلایی؛ چراغ چمنی ؛چراغ حبابی ؛چراغ محوطهنیز می توان استفاده نمود.

این امر موجب می‌ شود که مسیرهای مورد نظر برای افراد روشن شود.

تا آنها به راحتی بتوانند در این مسیرها تردد کنند.

از جمله مدل های مختلف چراغ باغی می توان به چراغ باغی آلومینیومی و چراغ باغی فولادی اشاره کرد.

لازم است بدانید که چراغ های باغی الومینیومی به دلیل دارا بودن مزایای بیشتر نسبت به چراغ های فولادی، از قیمت بالاتری برخوردار می باشند. ولی از آنجایی که طول عمر این چراغ ها بالاتر است مشتریان تمایل به خرید و استفاده از این چراغ ها برای نورپردازی باغ های خود دارند.

ارتفاع تقریبی این چراغ ها حدود ۳ متر می باشد.

دلیل این امر این است که این چراغ ها معمولاً در محیط هایی مورد استفاده قرار می گیرند که درخت در آن محیط فراوان می باشد.

به همین خاطر می بایست ارتفاع این چراغ ها به نحوی باشد که بتواند نور مناسبی برای آن محیط فراهم کند.

طرز قرار دادن چراغ های باغی معمولاً به صورت موازی و دو طرفه است و مسیرهای تردد باغ را با استفاده از این چراغ ها نورپردازی می کنند.

عرضه کنندگان بی واسطه انواع چراغ باغی مدرن

عرضه کنندگان بی واسطه انواع چراغ باغی مدرن عرضه کنندگان چراغ باغی لوکس و مدرن برای آنکه بتوانند به تعداد مشتری بیشتری دست پیدا کنند، علاوه بر اینکه چراغ باغی جدید را به صورت حضوری در مغازه‌ های خود به فروش می رسانند، اقدام به فروش اینترنتی این چراغ ها در وب سایت های خودشان نیز نموده اند.

برای این منظور این عرضه کنندگان اقدام به تهیه ژورنال های مناسب از این چراغ ها کرده اند و با عکس برداری از تمام زوایای محصول توانسته اند مشتریان را در زمینه انتخاب چراغ دلخواهشان یاری رسانند. علاوه بر این درج مشخصات مختلف این چراغ ها نظیر ارتفاع، جنس، میزان روشنایی و غیره به مشتریان کمک می‌ کند تا بتوانند با بررسی دقیق مشخصات محصول اقدام به ثبت سفارش آن نمایند.

 

گروه تولیدی صنایع روشنایی الین یکی از بزرگترین طراحان و تولید کنندگان چراغ های پارکی؛ چراغ باغی؛ چراغ ویلایی؛ چراغ چمنی ؛چراغ حبابی ؛چراغ خیابانی؛ چراغ محوطه ؛پایه چراغ پارکی ؛پایه چراغ چمنی ؛پایه چراغ باغی و مبلمان شهری میباشد.

متخصصان و فعالان حوزه تولید چراغ روشنایی در ایران ضمن ایجاد اشتغال و تامین نیازهای داخلی صادر کننده انواع چراغ روشنایی به کشورهای همجوار نیز می باشند.

کنترل کیفی نظارت دقیق پروژه های تولیدی هدفمند برای کسب رضایت مشتری می باشد. چیزی که با افتخار در طی چند دهه اخیر به جزوه رزومه قوی صنایع روشنایی الین بوده است.

استعلام قیمت و ثبت سفارش :09129511334

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button