مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشندگان چراغ حیاطی صادراتی باکیفیت

آنچه در این مقاله می خوانید...

بهترین انواع چراغ حیاطیبرترین شرکت صادرات چراغ حیاطی باکیفیت
چه امتیازی به من میدین؟

چراغ های حیاطی که به آن چراغ پارکی نیز می‌گویند جز لوازم روشنایی و نورانی می‌باشد که بسته به سلایق افراد و نوع استفاده در انواع متعددی تولید می‌شوند و علاوه بر روشن سازی فضای حیاط در زیبایی محیط نیز بسیار موثر عمل می‌کنند. فروشندگان چراغ حیاطی صادراتی زیباترین و با دوام ترین نوع از این محصول را اختیار خریداران قرار می‌دهند. امروزه صادرات چراغ حیاطی باکیفیت رونق بسیاری دارد و به اقتصاد کشور کمک شایانی می‌کند.

فروشندگان چراغ حیاطی صادراتی

بهترین انواع چراغ حیاطی

بهترین انواع چراغ حیاطی برای صادرات چراغ های حیاطی و ویلایی در نورپردازی حیاط نقش کلیدی را ایفا می‌نمایند و تاثیر بسزایی در زیبایی و روشنایی فضای حیاط دارند. این چراغ در طرح ها و رنگهای مختلفی تولید می‌شود همچنین جنس استفاده شده در تولید این محصول نیز متفاوت می‌باشد. در ادامه به معرفی انواع چراغ ویلایی ساده و طرح دار می‌پردازیم. مدل آویز چراغ حیاطی شامل زنجیر، حباب، پایه و چراغ می‌باشد که علاوه بر استفاده در حیاط برای آلاچیق نیز مناسب است. مدل سردر در قسمت ورودی ساختمان ها، سردر خانه ها و کنار راه پله ها مورد استفاده قرار می‌گیرد که شامل یک سری و پایه می‌باشد.

مدل سرلوله تک شعله یا چند شعله که جهت نصب نیاز به پایه ای پلاستیکی، فلزی با چوبی دارد. مدل دیواری همانطور که از نام آن پیداست بر روی دیوار نصب می‌شود. مدل خورشیدی انرژی مصرفی خود را از نور خورشید جذب می‌کند و زیبایی بسیاری دارد. چراغ ویلایی فلورانس نیز از دیگر مدل چراغ های حیاطی می‌باشد که به صورت دیواری و یا با پایه موجود می‌باشد. انواع چراغ حیاطی برای صادرات از نمونه های ذکر شده انتخاب می‌شود و دارای کیفیت و زیبایی بسیار می‌باشد.

برترین شرکت صادرات چراغ حیاطی باکیفیت

برترین شرکت صادرات چراغ حیاطی همانطور که می‌دانید کشور ما در تولید انواع محصولات با کیفیت بسیار موفق عمل کرده است و در حال حاضر انواع محصولات تولید شده را به کشور های دیگر صادر می‌کند. مهندسین کشور با طراحی انواع وسایل کاربردی و زیبا علاوه بر تامین کالای مصرفی آحاد مردم، سبب رشد اقتصاد کشور می‌شوند. از جمله این محصولات چراغ حیاطی می‌باشد که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. چراغ ویلایی با توجه به ویژگی های فوق العاده و زیبایی منحصر به فرد و کارا بودن در اکثر حیاط ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و سبب زیبایی و روشنایی فضا می‌گردد همچنین این محصول به دیگر کشور ها نیز صادر می‌شود‌ و در اقتصاد کشور تاثیر بسزایی دارد.

برترین شرکت صادرات چراغ حیاطی برای صادرات از چراغ هایی با نهایت کیفیت و دوام بهره می‌برد و در تنوع رنگ و طرح نیز دقت بسیار دارد تا تمام سلیقه ها را پاسخگو باشد.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button