مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کننده چراغ چمنی مدرن فلزی

آنچه در این مقاله می خوانید...

طراحی انواع چراغ چمنی مدرنکارگاه تولیدی انواع چراغ چمنی لنزدار
چه امتیازی به من میدین؟

چراغ چمنی مدرن فلزی را می توان از عرضه کننده مورد اعتماد با قیمت های ارزان به دست آورد. این محصولات، در محوطه های گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند و از سویی، کیفیت بی بدیلی دارند. آن ها از بهترین آلیاژها ساخته می شوند که در برابر رطوبت، برودت و گرما مقاوم اند. در هر حال، چراغ چمنی فلزی را در طراحی های بسیار زیبایی می شود آسان خریداری نمود.عرضه کننده چراغ چمنی مدرن فلزی

طراحی انواع چراغ چمنی مدرن

طراحی انواع چراغ چمنی مدرن درباره طراحی انواع پایه چراغ چمنی مدرن باید گفت، این محصولات مدل های گوناگونی دارند و بیشتر برای روشنایی یک فضا و همینطور زیبایی به کار می روند. آنها همچنین رنگ های متفاوتی دارند. برای این که بیشتر با این کالا آشنا شوید، ما به چند طرح اشاره می نماییم:

  • چراغ های دفنی در ولتاژ مختلف
  • چراغ های پایه بلند در ارتفاع گوناگون
  • چراغ های پایه کوتاه در طرح گرد، مستطیلی، استوانه ای و غیره

این نوع خاص از وسایل روشنایی، ارتفاع شان از 25 سانتی متر تا بالای 100 سانتی متر می رسد. رنگ های گوناگونی نیز دارد که بیشتر، سفید، مشکی و قهوه ای مورد پسند واقع می شوند. جنس شیشه شان دیفیوزر بوده و از بهترین آلیاژ مانند آلومینیوم تولید می گردند.

در کل این محصولات تنوع زیادی دارند. در آنها انواع لامپ را می شود نصب کرد و لامپ های مورد بحث، بیشتر در پارک ها، حیاط خانه و باغچه ها، محیط های سبز ساختمان های مختلف و هتل ها نصب می شوند. این را هم بگوییم که در کنار نوع فلزی، برخی از جنس پلاستیکی به ویژه پلیمرها ساخته می گردند که مقاومت و طول عمر زیادی دارند.

کارگاه تولیدی انواع چراغ چمنی لنزدار

کارگاه تولیدی انواع چراغ چمنی لنزدار انواع چراغ چمنی لنزدار را معتبرترین کارگاه تولیدی با پیشرفته ترین امکانات عرضه می کند. این کالاها که به پروژکتوری هم معروف می باشند، یکی از بهترین نوع لوازم روشنایی برای تزئین به شمار می روند. آنها را شرکت تولیدی به نحوی می سازد که هزینه ها مصرف پایین بیاید و از جانب دیگر، نورپردازی عالی داشته باشند.

سازنده از پایه های فلزی که قدرت چرخش 360 درجه را دارند استفاده می کند. می توانید با این چراغ ها، نور را به هر سویی که خواسته باشید، تنظیم نمایید. در کنار این، میزان روشنایی آنان بسیار بالا بوده که می شود برای مثال به 1500 لومن اشاره نمود.

رنگ های متنوعی هم دارند که مشهورترین شان مهتابی، نور آفتابی، انبه ای و غیره است. در هر صورت، تولید کننده تمام سعی خود را می نماید تا بهترین چراغ چمنی مدرن را ساخته و برای مصرف کننده ارائه کند. این چراغ ها طبق استانداردها ساخته می شوند.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button