مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه چراغ حیاطی پایه بلند مدرن

آنچه در این مقاله می خوانید...

سوالات متداول در مورد چراغ حیاطی پایه بلندسفارش چراغ حیاطی پایه بلند مدرن
چه امتیازی به من میدین؟

استفاده از سیستم روشنایی برای مکان هایی مانند باغ و حیاط برای امنیت و زیبایی امر لازم و ضرور است. بهترین وسیله برای روشن نگه داشتن چنین فضاهایی استفاده از چراغ حیاطی می باشد. چراغ حیاطی پایه بلند دارای چه ویژگی هایی است و از کجا می توان این محصول را تهیه کرد؟

عرضه چراغ حیاطی پایه بلند مدرن

سوالات متداول در مورد چراغ حیاطی پایه بلند

سوالات متداول در مورد چراغ حیاطی پایه بلند

برای محیط هایی مانند حیاط یا باغ و ویلا از چراغ حیاتی در ارتفاع های مختلف استفاده می شود. این چراغ ها علاوه بر این که روشنایی مورد نیاز محوطه را تامین می کنند نقش زیادی در تزیین و زیبا سازی آن نیز بر عهده دارند.

پایه این چراغ ها از دو نوع کوتاه و بلند می باشد. برای ایجاد روشنایی بیشتر در حیاط های خانه های ویلایی بزرگ از چراغ با پایه بلند استفاده می‌شود تا محوطه بیشتری را روشن کند و به همین خاطر این چراغ ها به چراغ محوطه نیز مشهور هستند.

این چراغ ها به علت قرار گرفتن در معرض عوامل محیطی متعدد مانند برف و نور خورشید و همچنین گرد و خاک و باران باید مقاومت بالایی داشته باشند. جنس بدنه این چراغ ها از آلومینیوم دایکاست شده می‌باشد. همچنین انواع فلزات ضد زنگ نیز برای ساخت این چراغ ها مورد استفاده قرار می گیرد.

رنگ های مشکی، سفید، نقره ای، مسی و چندین رنگ دیگر از جمله رنگ های به کار رفته در ساخت این چراغ ها می باشند.

لامپ های به کار رفته برای این چراغ ها از نوع 15 الی 20 وات ال ای دی بوده که می‌توانند شعاعی در حدود 2 تا 4 متر را روشن نمایند. همچنین از لامپ های رنگی ال ای دی می توان برای دادن افکت و زیبایی در این چراغ ها استفاده کرد.

جنس حباب چراغ حیاطی مدرن از نوع مواد پلی کربنات بوده که مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و خط و خش دارد. همچنین این دسته از حباب ها در برابر نور خورشید مقاومت بالایی داشته و کدر یا مات نمی شوند و رنگ سفید و شیری خود را حفظ می کنند.

سفارش چراغ حیاطی پایه بلند مدرن

سفارش چراغ حیاطی پایه بلند مدرن

چنانچه در زمینه فروش انواع سیستم های روشنایی برای مکان های مختلف دارای فروشگاه می باشید و یا به شغل ایجاد و احداث سیستم روشنایی در فضاهای باز مانند پارک ها و حیات فعالیت دارید چراغ حیاطی پایه بلند می تواند گزینه مناسبی برای کسب و کار شما باشد.

برای سفارش چراغ حیاطی پایه بلند مدرن می توانید با کارشناس فروش این محصول ارتباط برقرار نموده و ضمن اطلاع از قیمت روز آن و سایر مشخصات این محصول سفارش خود را اعلام نمایید.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button