مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه بهترین برج نوری پارکی به صورت مستقیم

آنچه در این مقاله می خوانید...

ارتفاع برج های نوری پارکیبهترین قیمت برج نوری پارکی
چه امتیازی به من میدین؟

انواع مدل های برج نوری از جمله اقلامی هستند که می تواند روشنایی بی بدیلی در پارک ها و گل باغ ها به همراه داشته و از این طریق نقاط کور ایجاد شده به وسیله درختان و گیاهان مرتفع را به صورت کامل و جامع پوشش دهد. این مجموعه با عرضه بهترین برج نوری پارکی به صورت مستقیم، آماده خدمت رسانی به متقاضیان عزیز و ارجمند در داخل و خارج از مرزهای میهن اسلامی می باشد.

عرضه بهترین برج نوری پارکی به صورت مستقیم

ارتفاع برج های نوری پارکی

ارتفاع برج های نوری پارکی ارتفاع برج های نوری پارکی با توجه به مسائل گوناگونی طراحی می گردد. در حقیقت این اقلام نقشی بالاتر از المان های شهری داشته و به همین خاطر در شهر های گوناگون ابتدا به مبحث روشنایی توجه می گردد.

در گام اول باید جنس خاک و سنگین و سبک بودن آن را شناسایی نمود تا اطمینان حاصل نمود که توانایی تحمل وزن برج را داشته باشد. به علاوه باید در برابر زلزله و سایر بلایای طبیعی مقاوم بوده و آسیبی به آن وارد نشود. زیرا در صورت کم کاری می تواند خطرات و مشکلات زیادی را با خود به همراه داشته باشد. 

وزن خود سازه محاسبه شده تا بتوان بر حسب آن فوندانسیون ایده آلی در جهت نگهداری از برج در برابر باد های شدید و باران های سیل آسا به عمل آورد. 

در زمان طراحی انواع پروژکتور برج نوری 12 متری، تمام نکات قید شده در بالا به صورت ایده آل در خصوص آنها رعایت می گردد تا مانع از بروز خطرات احتمالی در آینده گردد. این محصولات در ارتفاع های 6، 9، 12، 18، 30 و 60 متری، با توجه به نوع کاربرد و میزان روشنایی مورد نیاز طراحی می شود.

روکش بکارگیری شده در این اقلام گالوانیزه درج یک می باشد تا زنگ خوردگی در امان مانده و پس از سال ها استفاده هم چنان با همان کیفیت اولیه و بدون پوسیدگی باقی بماند. شرایط نامساعد نظیر یخبندان و بارش های سنگین را تحمل نموده و کوچکترین تغییری در آن به وجود نیاید.

سیم کشی آن آسان بوده و مصرف برق پایینی نیز دارد. اگر نگرانی بابت سقوط سبد های نوری تعبیه شده در آن دارید، باید بگویم که این محصولات توسط قفل های مخصوص سر جای خود ثابت نگه داشته می شوند تا در اثر پارگی احتمالی سیم آلومینیومی، دچار سقوط نشود.

بهترین قیمت برج نوری پارکی

بهترین قیمت برج نوری پارکی برج های نوری عرضه شده در این شرکت، از بهترین کیفیت مواد اولیه برخوردار بوده و قیمت مقرون به صرفه ای دارد.

به منظور دریافت بهترین قیمت برج نوری پارکی، تنها کاری که باید انجام دهید این است که تلفن همراه و یا گوشی ثابت خود را برداشته و از طریق یکی از شماره های نوشته شده در سایت، با ما ارتباط برقرار نمایید. کالای درخواستی، نوع و تعداد آن را به صورت عمده مشخص نموده تا در زمان مقرر آن را تحویل بگیرید.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button