مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادر کننده چراغ خیابانی پایه دار گالوانیزه

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات چراغ های پایه دار خیابانیعرضه انواع چراغ خیابانی پایه دار
چه امتیازی به من میدین؟

چراغ های پایه دار خیابانی دارای مدل های متنوع و زیبایی هستند و با توجه به کیفیت بالا دارای متقاضیان زیادی در داخل و خارج از کشور می باشند. شرکت صادر کننده چراغ خیابانی پایه دار گالوانیزه این محصول را با ضمانت کیفیت به بسیاری از کشورهای همسایه نظیر عراق، افغانستان و ترکیه و … صادر می کند که به علت مرغوبیت و کاربرد فراوان در آنجا نیز از فروش بالایی برخوردار می باشد.

صادر کننده چراغ خیابانی پایه دار گالوانیزه

مشخصات چراغ های پایه دار خیابانی

مشخصات چراغ های پایه دار خیابانی چراغ های پایه دار خیابانی دارای چه مشخصاتی می باشند؟ این چراغ ها دارای کیفیت و استحکام بسیار بالایی بوده و در شرایط آب و هوایی مختلف قابلیت استفاده را دارند و جنس بدنه آنها از بهترین مواد پلاستیکی و یا فلزی درجه یک تهیه شده است که در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی دارای مقاومت بالایی می باشند.
چراغ خیابانی 9 متری در انواع پایه های فلزی، چدنی و یا آلومینیومی تولید می شود که هر کدام دارای مزیت ها و ویژگی خاصی می باشند. پایه های آلومینیومی دارای وزنی سبک بوده و در برابر رطوبت و خوردگی مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهند.
در ساخت انواع پایه های چراغ خیابانی از رنگ های کوره ای یا الکترواستایک مرغوب استفاده می شود، زیرا این رنگ ها از چسبندگی بالایی برخودار بوده و از قالب های تزریقی و ریخته گری در ساخت پایه ها استفاده شده همچنین از ورق های آلومینیومی و یا آهنی در ضخامت های مختلف در تهیه این محصول بهره می برند.
 موادی مانند پلی آمید و پلی کربنات در فرایند تولید انواع چراغ های پایه دار خیابانی مورد استفاده قرار می گیرد. چراغ های خیابانی علاوه بر زیبا سازی خیابان ها باعث ایجاد امنیت بیشتر در خیابان ها و مکان های عمومی شده و رفت و آمد در این مکان ها بهتر صورت می گیرد.

عرضه انواع چراغ خیابانی پایه دار

عرضه انواع چراغ خیابانی پایه دار عرضه انواع چراغ خیابانی صادراتی پایه دار با بهترین کیفیت توسط همین شرکت صورت می گیرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید. این روزها بازار فروش انواع چراغ های خیابانی به علت استفاده زیاد بسیار داغ می باشد.
انواع این چراغ ها در شرکت های تولید کننده معتبر با استفاده از بهترین متریال و توسط تکنولوژی روز دنیا و با بهره وری از پرسنل مجرب طراحی و تولید می شود. این چراغ ها دارای مدل و طرح های متنوعی می باشند که هر کدام از ویژگی و خصوصیات متفاوتی برخوردار هستند همچنین دارای قیمت متفاوتی می باشند. برخی از برندهای تولیدی معتبر علاوه بر ارائه انواع محصولات خود در بازارهای داخلی آنها را به کشورهای مختلف صادر می کند.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button