مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادر کننده برج نوری پارکی 12 متری

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات فنی انواع برج نوری مناسب پارکفروش برج نوری پارکی قیمت مناسب
چه امتیازی به من میدین؟

برج نوری پارکی تجهیزات تولید شده برای تأمین نور مصنوعی کافی با تجهیزات جمع و جور و با امکان انتقال به مکان مورد نیاز هستند و هنگامی که نور طبیعی زیر حداقل مورد نیاز است و اتصال برق به شبکه تجاری وجود ندارد، استفاده از آن ها بسیار معمول است. می خواهید درباره ی برج نوری پارکی 12 متری بیشتر بدانید با ما همراه باشید.

صادر کننده برج نوری پارکی 12 متری

مشخصات فنی انواع برج نوری مناسب پارک

مشخصات فنی انواع برج نوری مناسب پارک برج نوری به طور معمول توسط یک موتور دیزلی با یک ژنراتور جریان (مجموعه ژنراتور) و یک دکل تلسکوپی پایه تشکیل می شود که می تواند به صورت هیدرولیکی یا دستی تا شود، که نگهدارنده های لامپ به آن متصل می شوند. قدرت از 100 وات تا بیش از 2000 وات و ارتفاعی بین 8 تا 12 متر متغیر است، که اجازه می دهد ظرفیت روشنایی زیادی وجود داشته باشد. برج های سبک نوری ویژگی ها و عملکرد برج های سبک سنتی را در یک رد پای کوچک ترکیب می کنند. آن ها برای روشنایی عمومی سایت، آماده سازی سایت، ریختن بتن، رویدادهای ویژه، پارکینگ ها، کار در جاده ها و کار با پل ایده آل هستند. دکل عمودی قابل تنظیم آن 7 متر طول دارد و برای انعطاف پذیری مطلوب نور می تواند 360 درجه بچرخد.

طراحی جمع و جور و میله یدک کش جمع شونده آن امکان حمل و نقل حداکثر 20 دستگاه را با یک کامیون تخت 53 فوت (16 متر) فراهم می کند. علاوه بر این، فضای کمتری در محل و پارک ماشین های اجاره ای استفاده می شود. فاصله نگهداری 750 ساعته در بازار، هزینه های کلی مالکیت را کاهش می دهد. زمان راه اندازی سریع و مخزن سوخت 170 لیتری زمان روشنایی را به بیش از 95 ساعت می رساند.

تجهیزات طراحی شده برای بهینه سازی زمان برج های روشنایی، مجهز به موتور دیزل و ژنراتور کوبوتا، روی یک تریلر با نورد پنوماتیک سوار شده اند و با دکل تلسکوپی و قابل استفاده از طریق یک وینچ دستی، به راحتی در دمای 340 درجه قابل تنظیم است.

مهندسان ما می دانند که بازار به برج نوری مستحکم، بادوام و ایمن نیاز دارد. برج نوری مجموعه ما بر اساس این نیازها ایجاد شده است. این بهترین راه حل است و 5000 متر مربع سطح روشن را تضمین می کند. علاوه بر این ، ما به لطف کنترل کننده الکترونیکی خود با یک سنسور گرگ و میش که اجازه می دهد چراغ های روشن و خاموش به طور خودکار بدون نیاز به اپراتور روشن و خاموش شود به فناوری را اضافه می کنیم که حداکثر بهره وری و صرفه جویی در مصرف سوخت را فراهم می کند.

مشخصات فنی انواع برج نوری پارکی

  • حداقل طول (طول ، عرض ، ارتفاع) 1.41 0. 0.99 2.5 2.57 متر
  • حداکثر طول (طول ، عرض ، ارتفاع) 1.43 1. 1.38 8. 8.5 متر
  • چرخش 340º
  • وزن (بدون سوخت) 706 کیلوگرم
  • ظرفیت مخزن 80 لیتر
  • مصرف سوخت 0.55 لیتر در ساعت
  • دور در ساعت 1500
  • dBA 65
  • کنترل کننده الکترونیکی

فروش برج نوری پارکی قیمت مناسب

فروش برج نوری پارکی قیمت مناسب مرکز ما عرضه کننده انواع برج نوری و پروژکتور برج نوری پارکی است و در نظر دارد که این محصولات را از طریق ثبت سفارش اینترنتی و غیر حضوری به فروش برساند. ما بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت محصولات را دارا هستیم پس شما می توانید بهترین ها را با مناسب ترین قیمت تهیه کنید. پس فرصت را از دست ندهید و بهترین ها را سفارش دهید.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button