مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات چراغ پارکی مدرن لوله ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

مواد اولیه جهت تولید چراغ پارکی مدرن عرضه کننده چراغ پارکی مدرن در کشور
چه امتیازی به من میدین؟

در کشورمان، شرکت های متعددی وجود دارند که در حوزه ساخت چراغ پارکی مدرن در مدل های لوله ای فعالیت می نمایند. از طرفی، این چراغ ها نه تنها در داخل ایران به مصرف می‌ رسند، بلکه مشاهده می نماییم که صادرات آن به کشورهای مختلفی، از جمله ممالک همسایه صورت می گیرد. صادرات چراغ پارکی مدرن لوله ای

مواد اولیه جهت تولید چراغ پارکی مدرن

مواد اولیه جهت تولید چراغ پارکی مدرن کارخانجات تولید چراغ پارکی مدرن، محصولات خود را از مواد اولیه مختلفی می سازنند. این کالا متشکل از یک میله فلزی کوتاه و بلند با قطره های گوناگون می باشد و همینطور محفظه ای که در آن لامپ قرار می گیرد و به وسیله شیشه نور پخش کرده و از طرفی، لامپ، نگهداری می شود. 

عموماً از فلزات مرغوب و همینطور سبک در این حوزه استفاد می نمایند. آنان باید به گونه ای طراحی شوند که در هنگام نصب آسیب نبینند و از سوی دیگر، در برابر رطوبت هم مفاوم‌ بوده و زنگ نزنند. بیشتر آنان از ورق های گالوانیزه شده ساخته می شوند که قطره های مختلفی دارند. 

از جمله معروف ترین طراحی های این چراغ ها می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • چراغ های پایه بلند تک و چندین شاخه 
  • چراغ های پایه کوتاه 
  • چراغ های حبابی 
  • ‌چراغ های توپی 
  • چراغ های لوله ای و یا تخت 

این موضوع را هم خاطرنشان نماییم که برخی از این چراغ ها، از جنس های پلاستیکی نیز ساخته می شوند که نوع مرغوب آنان، از پلیمرها تولید می گردند. در هر حال، محصولاتی از این دست را می توان در خانه های ویلایی، پارک ها داخل شهر و حتی باغات استفاده کرد. 

عرضه کننده چراغ پارکی مدرن در کشور

عرضه کننده چراغ پارکی مدرن در کشور همانطور که مشاهده نمودید، در تنوع بالایی چراغ های پارکی تولید می گردند و از سوی دیگر، در مکان های متفاوتی هم از آنان می توان کار گرفت. عرضه کننده چراغ پارکی مدرن در کشور، محصول خود را در رنگ ها، ابعاد و کیفیت های گوناگونی ارائه می دهد. از این ارائه دهنده شما می توانید به صورت عمده ای نیز این کالا را تهیه کنید. 

باید بگوییم، با استفاده از این چراغ ها در محوطه های سرسبز و چمن زارها، زیبایی و جلوه خاصی به فضا خواهید بخشید و از طرف دیگر، امنیت را تامین می کنید. این چراغ ها، مدل های متنوعی دارند که می توانید با نصب لامپ های رنگی، فضاها را قشنگ تر نمایید. 

روی هم رفته، برای تهیه یک کالای درجه یک، می توانید به این مرجع معتبر هم سر بزنید. این کار بدون محدودیت از هر نقطه ای امکان پذیر بوده و سفارش شما را عرضه کننده در اسرع وقت، به دست ‌تان می رساند. 

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button