مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات چراغ حیاطی کلاسیک قیمت مناسب

آنچه در این مقاله می خوانید...

ارتفاع چراغ های حیاطی دیواریفروشگاه چراغ حیاطی کلاسیک
چه امتیازی به من میدین؟

صادرات چراغ حیاطی کلاسیک قیمت مناسب به بازار جهانی توسط بازرگانان مختلفی انجام می شود. از ایران عمدتاً به ممالک همجوار این کار صورت می گیرد. سعی گروه های تجاری بر این است تا چراغ حیاطی صادراتی از کیفیت خوبی برخوردار بوده تا بتواند نظر مشتریان را جلب کند. به هر صورت، کالا را با مدل ها و رنگ های متفاوتی به فروش می رسانند. از سویی، چراغ حیاطی دیواری بازار پررونقی نیز دارا می باشد.

صادرات چراغ حیاطی کلاسیک قیمت مناسب

ارتفاع چراغ های حیاطی دیواری

ارتفاع چراغ های حیاطی دیواری درباره ارتفاع چراغ های حیاطی دیواری باید گفت که بر اساس قدرت پخش نور و نیاز بیشتر آن را نصب می کنند. باید در ارتفاعی مناسب بوده که نور خیره کننده ای نیز نداشته باشد. بیشتر آنها را در امتداد یکدیگر نصب می کنند تا نور خوبی به حیاط بدهد.

اصولاً در حیاط های کوچک یک چراغ کافی بوده و اگر برعکس این قضیه باشد، طبعاً مساحت بیشتر به روشنایی زیادتری نیاز دارد. به هر حال، منظور از نصب این چراغ ها هم نورپردازی است و هم این که زیبایی به حیاط داده شود.

اما ارتفاع نصب را به دیوار و بلندای آن ربط دارد. این را هم نباید فراموش نمود که بزرگ و کوچک بودن محیط هم در این زمینه تاثیر زیادی می گذارد. در هر حال، بیشتر این چراغ ها را با در نظر گرفتن همه شرایط، از کف تا بالا 170 سانتی متر در نظر می گیرند.

در کنار این موضوع، باید چراغ های دیواری نیز از هم فاصله ای بین 2.5 تا 3 متر را داشته باشند که اینگونه هم حیاط روشن تر می شود و هم این که صرفه جویی انجام شده است.

فروشگاه چراغ حیاطی کلاسیک

فروشگاه چراغ حیاطی کلاسیک با مراجعه به فروشگاه چراغ حیاطی کلاسیک، کالایی را می توانید تهیه کنید که از نظری زیبایی و کیفی درجه یک است. عرضه کننده محصولاتی را به فروش می رساند که از آلیاژ خوبی ساخته شده اند، رنگ آمیزی مناسبی داشته و در همین حال، بسیار مقاوم می باشند.

در کل، فروش به صورت عمده و در هر مدلی که خواسته باشید، صورت می گیرد. ارائه نیز به همه نقاط کشور انجام می شود و از جهت دیگر، مشتری قادر است تا کالایی را که ضرورت دارد، از هر نقطه ای بدون دغدغه سفارش دهد.

این نکته را هم بیفزاییم که این مجموعه به صورت عمده به فروش چراغ حیاطی با مدل کلاسیک می پردازد. اقلامی که ارائه می شوند، از نظر کیفی درجه یک هستند و مخصوص صادرات اند. اگر می خواهید بهترین ها را تهیه کنید، می شود با مشاوران فروش این فروشگاه صحبت کرده و از راهنمایی آنها در این حوزه بهره ببرید.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button