مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات انواع چراغ خیابانی دکوراتیو

آنچه در این مقاله می خوانید...

بهترین نوع سیستم روشنایی خیابانقیمت عمده چراغ خیابانی دکوراتیو
چه امتیازی به من میدین؟

چراغ خیابانی دکوراتیو یکی از مدل های چراغ خیابانی موجود در بازار این نوع محصول می باشد، که دارای ویژگی های منحصر به فردی است. به همین‌خاطر کشورهای همسایه خواهان واردات این نوع محصول به کشور خودشان هستند. هر ساله مقادیر قابل توجهی از این محصول به کشورهای همسایه صادر می شود. صادرات انواع چراغ خیابانی دکوراتیو با استفاده از روشهای متنوعی انجام می گیرد. اکثر صادرکنندگان این محصول سعی می کنند از روشی استفاده کنند که کمترین هزینه برای آنها داشته باشد.

صادرات انواع چراغ خیابانی دکوراتیو

بهترین نوع سیستم روشنایی خیابان

بهترین نوع سیستم روشنایی خیابان

امروزه برای روشنایی خیابان های سطح شهر از سیستم های مختلفی استفاده می شود. سیستم روشنایی خیابان های سطح شهر باید طوری باشد، که علاوه بر تامین نور کافی بر حفظ ایمنی نیز دقت شود. تامین سیستم روشنایی خیابان بر عهده شهرداری های هر منطقه از شهرها می باشد. شهردار ها باید برای تهیه بهترین نوع سیستم روشنایی خیابان نکات خاصی را در نظر بگیرند، از جمله این که این سیستم روشنایی علاوه بر این که بتوانند فضای گسترده ای را نوردهی کند از این سیستم روشنایی بتوان برای زیباتر کردن فضای خیابان ها نیز استفاده ‌شود.

در واقع باید با رعایت اصول استاندارد و ایمنی باعث حفظ سلامتی افراد شوند. یکی از علل آتش‌سوزی در شهرها استفاده از سیستم روشنایی نامرغوب و بی کیفیت می باشد. بهترین نوع سیستم روشنایی خیابان باید با توجه به فضای خیابان انتخاب شود. برای خیابان های طویل باید از چراغ خیابانی 9 متری استفاده شود. البته خیابان های کم عرض را می توان از چراغ خیابانی پایه کوتاه تر استفاده کرد. البته اگر در  تامین بهترین نوع سیستم روشنایی خیابان دقت نشود، باعث بروز مشکلات زیادی، همچون تصادف و وقوع جرم و جنایت در سطح شهر می شود.

پایه این نوع چراغ ها بیشتر از سیمان می باشد، چون فلزات به مرور زمان دچار زنگ زدگی و سایش می شود. با توجه به اینکه شرکت های زیادی در زمینه تامین این نوع سیستم در حال فعالیت هستند هر ساله مقادیر زیادی از این نوع سیستم به کشورهای همسایه صادر می‌شود. تولید کنندگان زیادی در زمینه صادرات چراغ خیابانی صادراتی در حال فعالیت هستند این افراد از روش‌های خاصی که در این زمینه وجود دارد برای صادرات این محصول استفاده می کنند.

قیمت عمده چراغ خیابانی دکوراتیو

قیمت عمده چراغ خیابانی دکوراتیو

 قیمت عمده چراغ خیابانی دکوراتیو بستگی به عوامل مختلفی در بازار فروش چراغ خیابانی دارد. یکی از این عوامل می‌تواند سایزهای متفاوت این نوع چراغ باشد. هر چه سایز این چراغ بزرگتر باشد،  قیمت این محصول نیز بیشتر خواهد بود. از دیگر عوامل موثر بر قیمت عمده این نوع محسوب می توان به کیفیت مواد اولیه که در فرایند تولید چراغ خیابانی دکوراتیو استفاده می شود اشاره کرد. همچنین نوع شرکت و برندی که چراغ خیابانی دکوراتیو را روانه بازار می‌کند می‌تواند بر قیمت آن اثرگذار باشد.

به طور کلی قیمت عمده نسبت به قیمت جزئی و تکی بسیار مناسب و به صرفه تر می باشد. زیرا تولید کنندگان برای فروش عمده محصول از تخفیفات خاص خود استفاده می کنند. برخی از تولید کنندگان قیمت عمده چراغ خیابانی دکوراتیو را به صورت غیر حضوری، بسیار پایین تر از خرید حضوری اعلام می کنند.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button