مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت عرضه برج نوری سیار روشنایی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع برج نوری کدام اند؟ساخت بهترین برج نوری سیار
قیمت روز برج نوری 25 متری
چه امتیازی به من میدین؟

برج نوری سیار برج قابل حرکت و جابجایی از مکانی به مکان دیگر می باشد که از اسم این برج نیز این قابلیت آن مشخص است این برج ها معمولاً در مواقع ضروری که دسترسی به روشنایی امکان پذیر نمی باشد استفاده می شود شرکت های بسیاری وجود دارند که به تولید برج نوری سیار مشغول هستند و آنها در تولید آن از ژنراتور ها و لامپ های مختلفی استفاده می کنند. این برج ها بسیار مقام و ایمن می باشند.

برج نوری سیار

انواع برج نوری کدام اند؟

برج نوری سیار

برج نوری انواع مختلفی دارد که در ادامه آنها را ذکر خواهیم کرد یکی از انواع این برج نورها، برج نوری دستی می باشد این برج به گونه‌ای کار می‌کند که برای تولید برق حتماً باید یک نفر در پایین دسته آن را تکان دهد تا برق تولید شود و پروژکتورها روشن شود این نوع برج در قدیم بیشتر استفاده می‌شد اما امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی  استفاده از این برج بسیار دشوار می باشد به همین دلیل امروزه از برج نوری ای استفاده می کنند که برق در آن توسط موتورها تولید می‌شود و دیگر نیازی به صرف وقت نیست و همچنین بسیار آسان تر است.

 

ارتفاع این برج ها معمولا قابل تنظیم است اما در حالت کل ارتفاع آنها بین ۹ تا ۱۱ متر می باشد. زاویه آن‌ها به طور دلخواه تغییر می‌کند و قابل حمل می باشد همچنین لامپ های این برج کم مصرف هستند که بسیار مقرون به صرفه تر می باشد جالب است بدانید که معمولاً در فرودگاه‌ها، ورزشگاه‌ها و دانشگاه‌ها از برج نوری سیار استفاده می‌شود.

جالب است بدانید که این برج ها امکان بالا بردن افراد را نیز دارا می باشد به گونه ای که در بسیاری از پروژه‌ها از برج‌های سیار برای بالا بردن افراد استفاده می‌شود و بر روی وانت و یا دیگر ماشین های بزرگ نیز نصب می شود.

ساخت بهترین برج نوری سیار

برج نوری سیار امروز برج های نوری سیار بسیار پر کاربرد می باشد به گونه ای که شرکت‌های بسیاری به ساخت برج نوری مشغول هستند آنها با استفاده از بهترین و مرغوب ترین وسایل این برج ها را تولید می‌کنند همچنین لامپ های کم مصرف در این برج ها قرار می‌دهند تا مقرون به صرفه باشد. اما توجه داشته باشید که قیمت این برج ها با توجه به جنس میله آن و همچنین لامپ های استفاده شده در آن متفاوت می باشد پس ما نمی‌توانیم قیمت دقیق برای این برج های سیار ذکر کنیم اما اگر می‌خواهید برج‌ها را به روش غیر مستقیم خریداری کنید می‌توانید به نمایندگی فروش آنها در سطح شهر خودتان مراجعه کنید و از قیمت آنها نیز مطلع شوید.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button