مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت تولیدی چراغ پارکی لوله ای مدرن

آنچه در این مقاله می خوانید...

دانستنی هایی درباره چراغ پارکی لوله ایوارد کننده چراغ پارکی لوله ای شب تاب
چه امتیازی به من میدین؟

مکان هایی مانند پارک ها و بوستان ها در شب نیز میزبان مردم هستند و باید از سیستم روشنایی مناسب برخوردار باشند. امروزه از ابزار هایی که هم وجه زیبایی به این گونه مکان ها می بخشند و هم از تکنولوژی روز بهره می برند برای ایجاد سیستم روشنایی در این گونه مکان ها استفاده می شود. شرکت تولیدی چراغ پارکی لوله ای اقدام به عرضه نوع مدرن این محصول به بازار نموده است. ویژگی های این چراغ چیست و چگونه می توان آن را از این شرکت خریداری نمود؟

شرکت تولیدی چراغ پارکی لوله ای مدرن

دانستنی هایی درباره چراغ پارکی لوله ای

دانستنی هایی درباره چراغ پارکی لوله ای

برای ایجاد روشنایی در پارک ها و محوطه های ویلا ها و حتی پیاده رو ها از چراغ پارکی لوله ای که یکی از انواع چراغ پارکی است استفاده می شود. این نوع چراغ از ورق های آهنی گالوانیزه و آلومینیومی استفاده می شود چون باید در برابر شرایط جوی مختلف از جمله رطوبت و باران مقاوم باشند.

این چراغ ها در ارتفاع های مختلف سه متر و بیشتر به بازار عرضه شده اند و هر کدام می توانند با توجه به مکانی که در آن قرار دارند به اطراف خود روشنایی ببخشند.

میزان نور این چراغ ها به نوع لامپی که در آنها استفاده شده بستگی دارد. لامپ های کم مصرف مانند ال ای دی ها از جمله پرکاربردترین نوع لامپ مورد استفاده در این نوع چراغ های پارکی می باشند.

جنس حباب چراغ های این نوع وسایل روشنایی معمولا از مواد پلی کربنات است که از جمله مواد محکم بوده و در برابر اشعه نور خورشید کیفیت خود را از دست نمی دهند. تعداد لامپ های به کار رفته در این چراغ ها می تواند بر میزان نور افشانی آنها تاثیر به سزایی داشته باشد به طوری که در انواع مختلف چراغ یک یا دو طرفه به بازار عرضه می شود.

بنابراین در چراغ پارکی مدرن هم از تکنولوژی روز در ساخت بدنه و چراغ ها استفاده شده و هم از زیبایی های طرح های نو و امروزی  در آنها به کار رفته است.

وارد کننده چراغ پارکی لوله ای شب تاب

وارد کننده چراغ پارکی لوله ای شب تاب

چنانچه قصد تجهیز سیستم روشنایی مکان هایی مانند پارک ها، حیاط ویلا، محوطه مراکز صنعتی و اداری را دارید و یا توزیع کننده این محصولات در بین فروشگاه های کوچک تر هستید می توانید از چراغ پارکی لوله ای شب تاب که یکی از زیباترین طرح های این گونه چراغ ها است برای تجهیز مکان های ذکر شده و یا توسعه کسب و کار استفاده کنید.

برای تهیه این محصول می توانید با واردکننده چراغ پارکی لوله ای شب تاب ارتباط برقرار نموده و ضمن کسب اطلاعات در مورد قیمت روز این محصول، سفارش خود را اعلام نمایید.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button