مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

ساخت برج نوری سیار پیشرفته

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با برج نوری قابل حملقیمت برج نوری سیار صادراتی
چه امتیازی به من میدین؟

برج نوری سیار به برج نوری که قابلیت حمل از جایی به جای دیگر را داشته باشد می گویند. در ساخت این نوع برج نوری از پروژکتورها و یا دیزل هایی استفاده می شود که برای مکان هایی که قابلیت برق رسانی را ندارند سبب ایجاد نور و روشنایی کند. ساخت برج نوری در انواع شکل و اندازه و در تعداد پروژکتور با هم تفاوت دارد و یک نوع آن را برای مواقع ضروری برق دهی وقتی که جایی در ضرورتی مثل زلزله یا سیل قرار می گیرد می سازند.

آشنایی با برج نوری قابل حمل

از برج نوری جهت روشنایی بخشیدن به مکان های عمومی استفاده می شود که برج نوری دستی و برج نوری قابل حمل از انواع آن است که برج های نوری علاوه بر نور دهی قابلیت جا بجا شدن هم دارد که این برج نوری قابل حمل را به یک کالای خاص تبدیل کرده است.

این نوع از برج نوری را می توان به جایی که نور دهی نیاز دارد جابجا کرد در برج نوری قابل حمل می توان دوازده تا سی و شش پروژکتور تعبیه و استفاده کرد یعنی تعداد پروژکتورهای آن دوازده عدد تا سی و شش عدد می تواند متغیر باشد.این برج های نوری بسیار مقاوم هستند و در برابر بارندگی و رطوبت بالا ایمنی دارند.همین‌طور در برابر باد و طوفان های شدید بسیار محکمند. برج نوری متحرک دارای یک ژنراتور برای تولید برق است که ممکن است دیزلی یا بنزینی باشد این برج های نوری به راحتی قابلیت حمل شوندگی و قرار گرفتن در جایی که اضطرار داریم  را دارند و ارتفاعی متغیر که در بلندترین شکل آن را می توان در ارتفاع نه متری دید. ساخت برج نوری در اندازه ارتفاع و در تعداد پروژکتورها و شکل ظاهری باهم تفاوت دارند.

قیمت برج نوری سیار صادراتی

برج نوری قابل حمل در کشور توسط متخصصان خاص این رشته با همراه داشتن دستگاه ها و نیروی انسانی شایسته و علم ساخت روز برج نوری در انواع مختلف آن در بهترین شکل انجام می گیرد تا بتوانند بهترین نوع آن را جهت مصرف داخل کشور و صادرات به خارج از کشور انجام دهند.

برج های نوری سیار یا متحرک در داشتن تعداد پروژکتور ها با هم تفاوت دارند و این امر مستقیما قیمت این برج نوری را تحت تاثیر دارد یعنی هر چه تعداد پروژکتور بیشتر باشد قیمتی بالاتر دارد همین طور ارتفاع در برج های نوری بسته به جای مصرفش متغیر است این مطلب هم قیمت را تحت الشعاع قرار می دهد یعنی ارتفاع بالاتر حتما گرانتر خواهد بود و همینطور جنس خود سازه می تواند روی قیمت تاثیر داشته باشد و بسیاری موارد دیگر به هرحال تولید کننده توانسته است با تولیدی شایسته جنس خود را به کالایی صادراتی تبدیل کند.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button