مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید چراغ پارکی دو شعله پایه تمام آلومینیوم

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی کامل چراغ های پارکیتولید کننده چراغ های پارکی دو شعله
چه امتیازی به من میدین؟

خرید چراغ پارکی دو شعله پایه تمام آلومینیوم به دلیل این که پایه آن آلومینیوم و ضد زنگ می باشد و نور دهی فوق العاده ای دارد روندی افزایشی داشته است. چراغ های پارکی به سه صورت تک شعله، دو شعله و سه شعله تولید می شوند و برای روشنایی محوطه های سبز، خیابان ها و …. استفاده می گردند و کاملا ضد زنگ می باشند و هنگام بارش هیچ گونه آبی داخل آن ها نمی روند به همین دلیل صادرات پر رونقی دارند.

خرید چراغ پارکی دو شعله پایه تمام آلومینیوم

معرفی کامل چراغ های پارکی

معرفی کامل چراغ های پارکی چراغ های پارکی در مکان های مانند پارک ها، محیط های خیابانی، فضای های سبز، محیط خانه، ویلا و… استفاده می شوند و بر روی پایه نصب می گردند و بهترین راه برای روشنایی محیط های عمومی می باشند.

این محصولات به صورت پایه کوتاه، بلند و متوسط تولید می شوند و علاوه بر روشنایی می توانند محیط مورد نظر را زیبا و شیک کنند. در محیط های عمومی مانند خیابان ها و پارک ها باید چراغ های پارکی پایه بلند را خرید و انتخاب کنید.

پایه های آن ها معمولا از آلومنیوم ساخته شده اند و چراغ های آن ها در مقابل گرما و سرما مقاومت بالای دارند به همین دلیل در مقابل تمام شرایط آب و هوایی مقاومت عالی دارند.

این محصولات به دو شکل سنتی و سلطنتی تولید می شوند و از لامپ های رنگی و معمولی در ساخت آن ها استفاده می گردد و پایه های آن ها را می توانید در هر ارتفاعی که دوست دارید انتخاب کنید.

از مزیت های این محصولات مقاومت عالی و قابل قبول آن ها در هر شرایط آب و هوایی می باشد. علاوه بر آلومینیوم چراغ پارکی دارای جنس پلاستیکی هم می باشد که با نام چراغ پارکی پلاستیکی شناخته می شود و برای محیط خانه ها کاربرد دارد.

تولید کننده چراغ های پارکی دو شعله

تولید کننده چراغ های پارکی دو شعله تولید کننده چراغ های پارکی دو شعله از بهترین آلومینیوم با ضخامت بالا برای ساخت این محصولات استفاده می کند تا بتواند پایه و چراغ آن ها را کاملا ضد زنگ و مقاوم کند به همین دلیل تولیدی چراغ پارکی توانسته به بازار صادراتی راه پیدا کند و با محصولات خارجی خود رقابت کند.

مزیت های فراوان این محصولات باعث شده تولید و صادرات آن ها افزایش یابد که ما در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم :

  • با استفاده از این چراغ ها می توان جلوه های نور پردازی های مختلفی ایجاد کرد و مکان مورد نظر را زیبا و شیک کرد یا از راه حل های RGB استفاده کرد.
  • روشنایی آن ها فوق العاده می باشد و علاوه بر این که باعث زیبایی مکان مورد نظر می شوند روشنایی بالای آن ها نقش مهمی روی امنیت مکان های عمومی مانند پارک ها و خیابان ها دارند.
  • با کمک کنترل کننده های چند مرحله ای پویا می توان با استفاده از این چراغ ها تا 40 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی کرد.
مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button