مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید پایه چراغ فلزی خیابانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ارتفاع انواع پایه چراغ خیابانیپخش عمده پایه چراغ فلزی 12 متری
چه امتیازی به من میدین؟

یکی از مهم ترین ابزار روشنایی خیابان ها استفاده از پایه چراغ خیابانی می‌باشد که در مکان های مهمی مانند اتوبان‌ها، بزرگ‌راه‌ها، خیابان‌ها و پارکینگ‌ها و مکان‌های حساس دیگری استفاده می شود، پایه چراغ خیابانی دارای انواع مختلفی با ارتفاع‌های مختلف می‌باشد که توسط فروشندگان متعددی به فروش می‌رسد، لذا متقاضیان جهت خرید پایه چراغ فلزی خیابانی آن را از نمایندگی‌های معتبر عرضه‌کننده این محصول خریداری نماید تا از کیفیت و تضمین کالای خریداری شده بهره مند گردند. 

خرید پایه چراغ فلزی خیابانی

ارتفاع انواع پایه چراغ خیابانی

ارتفاع انواع پایه چراغ خیابانی پایه چراغ روشنایی دارای انواع مختلفی می باشد که بیشتر شامل دو نوع ساده و دکوراتیو بوده که هرکدام بسته به محل مورد استفاده خود از ویژگی‌های منحصر به‌ فردی برخوردار هستند. 

پایه چراغ ‌های تولید شده فلزی دارای ضخامت‌ های متفاوتی هستند و از ورق‌ های گالوانیزه باکیفیت و با سطح مقطع مناسب طراحی و ساخته می‌گردند، با توجه به نوع ساده و یا دکوراتیو بودن آن‌ها نیز جنس این پایه‌ ها متفاوت می باشد، به نحوی که نوع دکوراتیو این پایه ها از جنس چدن و یا آلومینیوم بوده و هرکدام از کیفیت بالایی برخوردار هستند. 

انواع مختلف پایه چراغ خیابان با توجه به محل کاربرد آن‌ها دارای ارتفاع‌های متفاوتی بوده که به طور معمول پایه چراغ فلزی برق مورد استفاده در خیابان‌ها و بزرگراه‌ها بین ۶ تا ۱۲ متر بوده و اگر از این پایه روشنایی برای مکان‌هایی مانند پارک‌ها استفاده شود با طول بیش از  ۳ متر استفاده می‌گردد. 

هنگام طراحی و اجرای پایه چراغ خیابانی نکات مهمی را باید در زمان استفاده از آن‌ها رعایت نمود که در زیر به ذکر چند نمونه از این نکات می پردازیم.

 با توجه به موقعیت جغرافیایی سازه مورد استفاده و توجه به تردد افراد در آن مکان، از پایه چراغ های با ارتفاع مناسب استفاده گردد. 

پایه چراغ های فلزی مورد استفاده با فاصله های مناسب از هم نصب شوند. 

منبع نوری این پایه چراغ ‌ها باید طوری نصب و اجرا گردد که مانع دید راکبین و رهگذران نشود. 

استفاده از این نوع پایه چراغ‌ها باید متناسب با شرایط آب ‌و هوایی و بادهای منطقه‌ای باشد. 

قبل از نصب این نمونه پایه های روشنایی بهتر است محل مورد نظر را از نظر فونداسیون و موانع طبیعی در طول مسیر مورد بررسی قرار داد. 

پخش عمده پایه چراغ فلزی 12 متری

پخش عمده پایه چراغ فلزی 12 متری پخش عمده پایه چراغ فلزی ۱۲ متری توسط عمده‌ فروش و پخش‌ کننده این محصول در سطح وسیعی انجام می‌گردد. 

نمایندگی پخش کننده عمده این محصول آماده عقد قرارداد با شرکت‌های عمرانی، ساختمانی و شهرداری‌های سراسر کشور جهت ارائه پایه چراغ‌های مذکور به صورت عمده و با قیمتی عالی و مناسب می‌باشد، لذا متقاضیان می‌توانند از طریق این سایت و تماس با کارشناس فروش مربوطه سفارشات خود را به ما عرضه کرده و با تضمین کالای خریداری‌ شده از کیفیت محصول رضایت خاطر داشته باشند. 

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button