مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده چراغ باغی فلزی

آنچه در این مقاله می خوانید...

چراغ باغی فلزی خوب چه ویژگی هایی دارد؟چراغ باغی فلزی خوب چه ویژگی هایی دارد؟ ارتفاع چراغ باغی فلزیعایق بندی لامپ های بیرونیفاصله بین لامپ های باغچهمراکز فروش چراغ باغی فلزی
چه امتیازی به من میدین؟

چراغ باغی فلزی برای روشنایی باغ ، تراس یا هر فضای بیرونی دیگر مورد استفاده قرار میگیرد. احتمال ترکیب انواع مختلف لامپ در فضای باز تقریباً بی پایان است، زیرا محصولات موجود در بازار بسیار زیاد است و راه حل های ارائه شده توسط تولید کنندگان بسیار جالب است. چراغ باغی فلزی که ما تولید کننده آن هستیم یکی از بهترین مواردی است که می توان آن را در بهترین دکور های باغ استفاده کرد.

تولید کننده چراغ باغی فلزی

چراغ باغی فلزی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

چراغ باغی فلزی خوب چه ویژگی هایی دارد؟ ارتفاع چراغ باغی فلزی

این یک جزئیات اساسی است، ما می توانیم چراغ های بیرونی باغ را با ارتفاع مختلف پیدا کنیم. هرچه ارتفاع لامپ بیشتر باشد، فضای بیشتری را خواهیم داشت که می توانیم آن را روشن کنیم. به طور کلی، برای یک باغ، چراغ های باغ با ارتفاع کمتر از یک و نیم متر استفاده می شود. در مواردی که زیبایی شناسی بسیار مهم باشد، حالت لامپ های کم باغ کاملاً عالی است.

عایق بندی لامپ های بیرونی

یکی از جنبه های مهم، تأیید درجه عایق بندی عناصری است که هر چراغ بیرونی باید داشته باشد. این نشانه به طور کلی توسط سازنده لامپ ها ارائه می شود ، که از طریق آزمایشگاه های داخلی یا خارجی خود ، کدی مانند IP54 را اختصاص می دهد. عدد اول به جداسازی اجسام جامد خارجی مانند گرد و غبار اشاره دارد ، در حالی که شماره ای که بیشتر به ما علاقه مند است عدد دوم است که به جداسازی آب مانند باران اشاره دارد.

فاصله بین لامپ های باغچه

هنگامی که در ارتفاع چراغ مورد استفاده ما روشن شد، ما علاقه مند به تعیین فاصله بین آنها هستیم. ما باید مراقب باشیم که هیچ منطقه تاریکی را ترک نکنیم و از خیرگی جلوگیری کنیم. شایان ذکر است که دمای چراغ های باغی همان چیزی است که باعث ایجاد پرتوی نوری می شود که می تواند سرد و بسیار روشن یا گرم و غیرتهاجمی باشد.

اصولاً دمای نور با در نظر گرفتن نور سفید آن تعیین می شود. اگر دما به زیر 3300k برسد، ما یک نور گرم و نارنجی خواهیم داشت. اگر برعکس، این رقم بیش از حد باشد، دمای خنثی حاصل می شود. اگر لامپ بیش از 5300k باشد، نور سرد و آبی خواهد بود.

مراکز فروش چراغ باغی فلزی

مراکز فروش چراغ باغی فلزی  با ظهور چراغ های باغی فلزی مدرن در فضای باز، طیف وسیعی از فرصت ها باز می شود، آنها می توانند نور گرم، نور طبیعی و حتی نور سرد را در ترکیب با ارائه خوب رنگ پخش کنند. مجموعه ما بهترین مرکز تولید چراغ باغی فلزی در ایران می باشد. ما در کنار تولید، فروش چراغ فلزی باغی را نیز با قیمتی استثنایی و کیفیتی بی نظیر کلید زده ایم. برای ثبت سفارش با مراکز فروش ما تماس بگیرید.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button