مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید چراغ پارکی محوطه ای مدرن

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع چراغ پارکی مقاوم در برابر خوردگیقیمت خرید چراغ پارکی مدرن پایه کوتاه
چه امتیازی به من میدین؟

چراغ پارکی از مهم ترین محصولات روشنایی به شمار رفته و همان طور که از نام آن مشخص است‌‌؛ بیشتر برای فضاهای سبز شهری مورد استفاده قرار می گیرد؛ در حال حاضر شاهد تولید چراغ پارکی مدرن محوطه ای با تنوع بالا می باشیم‌؛ این محصولات علاوه بر کمک به روشنایی فضا از جنبه زیبایی نیز مد نظر هستند؛ چراغ های پارکی در باغ ها و ویلاهای شخصی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. 

تولید چراغ پارکی محوطه ای مدرن

انواع چراغ پارکی مقاوم در برابر خوردگی

انواع چراغ پارکی مقاوم در برابر خوردگی می دانیم که بخش قابل توجهی از لوازم الکتریکی به محصولات روشنایی اختصاص دارد؛ این محصولات به دو گروه بزرگ خانگی و شهری تقسیم می شوند.

چراغ پارکی، کالای روشنایی بسیار مهمی است که در اماکنی مثل پارک، باغ، فضای سبز یا حیاط ویلا استفاده می شود؛ این محصول، بسیار متنوع بوده و به طور معمول با یک پایه در مکان مورد نظر نصب می شود؛ البته نمونه های آویز، دیواری و چراغ های مخصوص سردر باغ نیز وجود دارند.

مهم ترین نکته ای که باید در خصوص انواع چراغ پارکی بیان شود؛ این است که در فضای باز نصب شده و همواره در معرض جریان هوا یا برف و باران می باشند؛ از این رو مقاومت آنها در برابر رطوبت و سایر عوامل محیطی بسیار مهم است؛ به همین دلیل با فروش محصولاتی تحت عنوان چراغ پارکی مقاوم در برابر خوردگی مواجه هستیم؛ طبیعتاً در طراحی و تولید این چراغ ها از متریال های مقاوم در برابر زنگ زدگی یا خوردگی استفاده شده است؛ این وسایل در برابر گرمای شدید نیز مقاومت می کنند.

قیمت خرید چراغ پارکی مدرن پایه کوتاه

قیمت خرید چراغ پارکی مدرن پایه کوتاه قیمت خرید چراغ پارکی مدرن پایه کوتاه چقدر است؟
با توجه به تنوع این چراغ ها از لحاظ طرح، مدل، اندازه، جنس و مواردی از این قبیل، نمی توان یک پاسخ قطعی برای پرسش مطرح شده، بیان نمود؛ چرا که هر کدام از عوامل ذکر شده به نوبه خود بر قیمت چراغ پارکی پایه کوتاه تاثیر می گذارند؛ علاوه بر این نوع سیستم چراغ و طول عمر آن نیز از فاکتورهای تعیین کننده قیمت به شمار می رود.

علاوه بر آنچه تا بدین جا گفته شد؛ محل طراحی و ساخت چراغ پارکی مدرن پایه کوتاه، برند محصول و نحوه خرید و فروش نیز تا حدودی بر قیمت نهایی کالا تاثیرگذار خواهند؛ بود؛ زیرا هر کدام از این عوامل، ممکن است؛ باعث افزایش یا کاهش هزینه های جانبی خرید و فروش چراغ پارکی شوند.

لازم به ذکر است که چراغ پارکی پایه کوتاه مدرن، به علت طراحی خاصی که دارد؛ در اغلب فضاها قابل استفاده بوده و به نورپردازی بهتر محیط و زیبایی آن کمک می کند.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button