مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید عمده چراغ خیابانی گالوانیزه

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی مشخصات چراغ خیابانی گالوانیزهفروش استثنایی چراغ خیابانی گالوانیزه
چه امتیازی به من میدین؟

یکی از تجهیزات مهم در صنعت روشنایی می توان به پایه چراغ اشاره کرد که در شرکت تولیدی ما به صورت عمده تولید می شود. مزایای خرید عمده چراغ خیابانی گالوانیزه برای خریداران بسیار عالی می باشد.عرضه مستقیم چراغ های روشنایی گالوانیزه با قیمت های عمده ارزان به دلیل عدم وجود واسطه ها صورت می گیرد.چنانچه مشتریان قصد خرید چراغ گالوانیزه به صورت عمده را داشته باشند با کاهش قیمت ها مواجه خواهند شد.

تولید عمده چراغ خیابانی گالوانیزه

بررسی مشخصات چراغ خیابانی گالوانیزه

بررسی مشخصات چراغ خیابانی گالوانیزه مشخصات چراغ خیابانی گالوانیزه بسیار ویژه و استاندلرد است که با اجرای طراحی شده استاندلرد خود موجب ایجاد روشنایی معابر، خیابان ها، پارک ها، محوطه بیمارستان ها و غیره می شود.این چراغ های خیابانی درای پایه های متری متفاوت می باشند که این پایه ها از متراژ ۶ متری تا ۱۵ متری طبق اصول مهندسی به صورت مدرن طراحی و ساخته می شوند. پایه چراغ نورانی مناسب برای جاده های اصلی و فرعی و بزرگراه ها می باشند که دارای سرانداز یک طرفه و دو طرفه می باشند.

 طراحی و ساخت چراغ روشنایی بسته به سفارش مشتریان می باشد که ورق با ضخامت های متفاوت می باشد. این چراغ موجب ایجاد روشنایی مطلوب جهت استفاده در پارک ها، معابر، بزرگراه ها و بلوار ها به عهده پایه چراغ های روشنایی می باشد. سازنده پایه چراغ خیابانی این پایه ها را در ارتفاع های مناسب که معمولا ۳ تا ۱۴ متر می باشد تولید می نماید.

روکش گالوانیزه از اصلی ترین مشخصات فنی  چراغ خیابانی گالوانیزه می باشد. یکی از بارزترین مشخصات فنی پایه چراغ خیابانی گالوانیزه دارای روکشی به ضخامت ۹۰ میکرون بر روی پایه چراغ می باشد. چراغ های گالوانیزه همان پایه چراغ های معمولی با پوشش گالولنیزه گرم می باشد.

فروش استثنایی چراغ خیابانی گالوانیزه

فروش استثنایی چراغ خیابانی گالوانیزه

فروش چراغ خیابانی گالوانیزه با قیمت استثنایی با بالاترین سطح کیفیت هم اکنون در حال انجام است قیمت چراغ خیابانی بر اساس متراژ متفاوت می باشد لازم به ذکر است که خرید محصولات روشنایی نیاز به اطلاعات کافی و مورد نیاز می باشد که برای داشتن خریدی سالم و با تضمین از محصولات برقی باید به مشخصات فنی پایه چراغ خیابانی و غیره… اول دسترسی پیدا کرد و بعد اقدام به خرید نمود.تولید چراغ در این شرکت با رعایت تمامی پروتکل های استاندارد صورت می گیرد.

شرکت تولیدی ما  با چندین سال سابقه درخشان به عنوان یکی از شرکت های تاثیر گذار در تامین روشنایی به شمار می رود که کلیه محصولات این شرکت پاسخگوی نیاز مشتریان می باشد.برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن دیگر محصولات روشنایی به سایت این شرکت و دیدن کاتالوک محصولات مراجعه کنید و با کارشناسان ما در تماس باشید.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button