مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید برج نوری 30 متری قیمت مناسب

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه نصب برج نوریخرید ارزان برج نوری 30 متری
برج نوری
چه امتیازی به من میدین؟

برج نوری در شرکت های تولیدی زیادی در کشورمان آماده می شود که هر کدام مشخصات خاصی را برای محصولات خود ایجاد می کنند. برج نوری 30 متری با قیمت مناسب در زمره محصولات پرفروش است که شاهد تولیدات عمده شان هستیم. با این تفاسیر می توان این محصولات را با قیمت های متفاوتی تهیه کرد و در موقعیت های زیادی مورد کاربری قرار داد.

تولید برج نوری 30 متری قیمت مناسب

نحوه نصب برج نوری

نحوه نصب برج نوری افرادی که در زمینه برق سررشته دارند به خوبی می دانند که به منظور نورپردازی در فضا های مختلف از چراغ های متفاوتی استفاده می شود که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارا می باشند.

برج نوری از جمله این موارد است که می توان آنها را بلندترین نوع چراغ ها معرفی کرد که برای ایجاد روشنایی در شعاع گسترده استفاده می شود. این محصولات با تنوع زیادی هستند که در این قسمت در مورد نحوه نصب شان می خواهیم بگوییم.

تولید برج ها به صورت قطعات 6 متری می باشد که در مرحله نصب به صورت اورلپ یا هم پوشانی در کنار همدیگر قرار می گیرند. ورق های سازه را از نظر ضخامت اگر بررسی کنیم از پایین به بالا افزایش پیدا می کند، به گونه اتی که ورق های بالا رفته رفته نسبت به نمونه های پایین نازک تر می شود.

برخی از برج ها نیز سبد متحرک دارند و در صورتی که به تعمیرات نیاز داشته باشند به کمک سیم بگسل و موتور الکتریکی به پایین می آیند تا تعمیرات انجام شود. برج ها با سبد ثابت دارای یک نردبان برای استقرار اپراتور است که به منظور ایمنی بیشتر ضخامت ورقه ها بیشتر می باشد. نصب میله برقگیر در بالای برج ایمنی قطعات مختلف آن را تامین می کند و می تواند بر طول عمر آنها بیفزاید.

خرید ارزان برج نوری 30 متری

خرید ارزان برج نوری 30 متری برج های نوری از نظر ارتفاع با همدیگر فرق دارند و نمونه بارز برج نوری 30 متری می باشد. با قیمت های متفاوتی این محصولات را می توان تهیه کرد که اغب نمونه های ارزان قیمت هدف خرید مشتریان زیادی قرار می گیرند. خرید ارزان برج نوری 30 متری اغلب به صورت آنلاین انجام می شود. با این شیوه مشتریان در ابتدای کار تنوع محصولات را مشاهده و بعد اقدام به خرید می کنند.

برج نوری دستی در شرکت های مختلفی آماده فروش می شود و زمینه برای خرید عمده شان در بازار های داخلی و خارجی فراهم می آید. برج نوری متحرک را نیز در این قسمت معرفی می کنیم که به سبب متحرک بودن سبد آن نکات ایمنی در آنها بیشتر رعایت شده است و به همین سبب مورد استقبال خریداران زیادی قرار می گیرد.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button