مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید انواع چراغ پارکی پایه بلند صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

طرح های استاندارد چراغ پارکی پایه بلندقیمت فروش چراغ پارکی پایه بلند
چه امتیازی به من میدین؟

 چراغ پارکی پایه بلند جهت فضای باز، همچون پارک ها به عنوان یک مکان همگانی و نصب چراغ های پارکی مناسب در این فضا اهمیت زیادی دارد. کشور ایران یکی از تولید کنندگان فعال و موفق در زمینه چراغ پارکی پایه بلند در طرح های مختلف و مدل های متنوع می باشد، چرا که همیشه کیفیت از کمیت برای تولید کنندگان اهمیت بیشتری دارد که علاوه بر عرضه این محصولات به نقاط مختلف سراسر ایران، به کشور های خارجی هم از جمله ارمنستان، عراق نیز صادر می کنند.

تولید انواع چراغ پارکی پایه بلند صادراتی

طرح های استاندارد چراغ پارکی پایه بلند

طرح های استاندارد چراغ پارکی

 چراغ های پارکی در مدل های مختلفی همچون چراغ پارکی پایه بلند، چراغ پارکی پایه کوتاه با طرح های از جمله سلطنتی،مدرن و ساده طراحی و تولید می شوند. برای انتخاب چراغ های پارکی استاندارد علاوه بر چراغ باید به فضایی که آنها را نصب می شوند هم توجه کافی داشته باشند. نور پردازی این چراغ ها در پارک ها باید به گونه ای باشد که هر چراغ نور زننده و اذیت کننده ای نداشته باشد، بلکه نور ملایم و روشنی مناسبی داشته باشد.

 چراغ باغچه استاندارد از قد کوتاهی برخوردار است تا با نصب در ارتفاع پایین، پیاده روی در پارک را برای افراد راحت تر کند. طرح ها و مدل های ساخته شده از بدنه آهنی می تواند گزینه خوبی باشد چرا که در فضای باز نصب می شوند و در معرض عوامل خارجی زیادی از جمله باد و باران قرار می گیرند. بدنه ی جنس آهنی می تواند محافظ خوبی باشد. به طور کلی برای ساخت چراغ پارکی پایه بلند و در نهایت تولید طرح های استاندارد به عوامل زیادی همچون قد چراغ، فضای مورد نظر، مقاومت بالا را نیز طراحان و تولید کنندگان مد نظر قرار می دهند.

قیمت فروش چراغ پارکی پایه بلند

قیمت فروش چراغ پارکی پایه بلند  تولید کنندگان و سازندگان چراغ های پارکی پایه بلند محصولات خود را در کیفیت های متنوعی در بدنه و نوع لامپ ها تولید می کنند که علاوه بر کیفیت، در طرح های پیچیده تر همچون سلطنتی هم ساخته می شوند که تمامی این موارد روی تعیین قیمت نهایی آنها بی تاثیر نخواهد بود. به طبع هر چقدر از کیفیت بالاتری برخوردار باشند با قیمت بالاتری هم به فروش می رسند. چرا که در میان آنها محصولات صادراتی درجه یکی می بینیم که حتی در داخل کشور هم از قیمت بالایی در تجارت و خرید و فروش برخوردارند.

امروزه بر خلاف گذشته که خرید حضوری تنها گزینه خریداری محصولات مورد نظر بود، این امکان برای مشتریان فراهم شده تا علاوه بر خرید حضوری بتوانند با استفاده از سایت های معتبر سفارشات عمده و خرده خود را از تولیدی های دور و نزدیک ثبت کنند و در کمترین زمان ممکن نیز از هر نقطه ای آنها را دریافت کنند.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button