مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

توزیع چراغ سرلوله بدون واسطه

آنچه در این مقاله می خوانید...

چراغ سرلوله استاندارد چه ویژگی هایی دارد؟پخش کننده چراغ سرلوله استاندارد
چه امتیازی به من میدین؟

توزیع چراغ سرلوله بدون واسطه هم اکنون با بالاترین سطح کیفیت به تمام نقاط کشور درحال انجام است.چراغ سرلوله یکی از انواع چراغ های حیاطی و پارکی است که در محوطه های باز، فضاهای سبز ، ویلاها و پارک ها استفاده می شود و غالبا بر سر لوله با متراژ های مختلف نصب می شود بنابراین شما می توانید چراغ هایی با پایه بلند یا پایه کوتاه در محوطه های بیرونی ویلا یا حیاط منزل خود نصب کنید و علاوه بر تامین روشنایی محیط به زیباسازی آن نیز کمک نمایید.

توزیع چراغ سرلوله بدون واسطه

چراغ سرلوله استاندارد چه ویژگی هایی دارد؟

چراغ سرلوله استاندارد چه ویژگی هایی دارد؟ برای طراحی یک فضای جذاب با نورپردازی عالی و مناسب ، نورپردازی از بخش های مهم می باشد که علاوه بر تامین سیستم نوری محیط به ایجاد زیبایی نیز کمک می کند همچنین در رابطه با پارک ها و فضاهای باز نورپردازی محیط امنیت را بالا می برد و نیز برای خانه باغ های ویلایی بسیار مناسب می باشد.

چراغ پارکی سرلوله استاندارد دارای ویژگی های بسیار بارز و قابل اهمیتی است که در زیر به مهم ترین آنها اشاره می کنیم که شامل موارد:

  • بدنه آلومینیومی با پوشش رنگ پودری الکترواستاتیک می باشد
  • مقاوم در برابر سرما، گرما، رطوبت و اشعه UV خورشید است
  • حباب شیشه ای بسیار مقاوم در برابر سرما، گرما و اشعه UV خورشید دارد
  • سرپیچ سایز  E27 (بزرگ) از جنس سرامیکی می بلشد
  • بسیار با دوام در برابر گرمای لامپ می باشد
  • سیم مسی، استاندارد با محافظ مخصوص تولید شده است
  • ضمانت طلایی  دارد 
  • قابلیت نصب انواع لامپ تنگستن، کم مصرف و LED را دارا می باشد
  • رنگ اصلی و پیش فرض مشکی است و ب سفارش مشتریان در رنگ های دیگر نیز تولید می گردد
  • چراغ پارکی سرلوله  استاندارد بهترین انتخاب برای علاقمندان به فرفورژه است

در همین راستا استفاده از چراغ های پارکی مختلف مانند چراغ سر لوله در زمینه زیبا سازی محیط مورد توجه قرار می گیرد ، چراغ های پارکی دارای ویژگی های خاصی نسبت به چراغ های معمول هستند و در ساخت آنها از فلزات آهن و آلومینیوم استفاده می شود همچنین وجود مواد پلاستیکی مانند پلی کربنات و پلی اکرولیک در ساختمان این چراغ ها این امکان را فراهم آورده است تا هیچ گونه گردوغبار و حشره ای به داخل این چراغ ها نفوذ نکند.

جنس چراغ سر لوله آلومینیوم است بنابراین ضد آب و ضد گردوغبار می باشد و در رنگ های قهوه ای، سفید و مشکی به بازار عرضه شده است، شما می توانید هرکدام از رنگ های چراغ سر لوله را انتخاب کنید و با المان های دیگر محیط خود هماهنگ سازید.

پخش کننده چراغ سرلوله استاندارد

پخش کننده چراغ سرلوله استاندارد پخش کننده چراغ سرلوله استاندارد محصولی بسیار باکیفیت و منحصر به فرد را با قیمت بسیار استثنایی به تمام نقاط کشور عرضه می نماید.کلیه چراغ های سرلوله پارکی و باغی از جنس آلومینیوم فشرده (دایکاست) می باشند. و رنگ امیزی آنها  با پودر الکترواستاتیک پلی استر جهت دوام در مقابل اشعه خورشید می باشد.این محصول با بهترین کیفیت از طریق این مجموعه بزرگ پخش با هماهنگی قبلی به هر کجای کشور که لازم باشد ارسال و عرضه می گردد.پخش چراغ به تمام نقاط کشور صورت گرفته و خریداران عزیز می توانند هم اکنون با مشاورین فروش ما تماس بگیرند.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button