مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

توزیع مستقیم چراغ حیاطی دیواری پلاستیکی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مزیت استفاده از چراغ حیاطی پلاستیکیمزیت خرید بی واسطه چراغ حیاطی دیواری پلاستیکی
چه امتیازی به من میدین؟

چراغ حیاطی دیواری پلاستیکی یک وسیله ی برقی برای روشن کردن حیاط است که در نمونه های مختلف تک شعله و چند شعله تولید می شود و هرچه تعداد شعله ها بیشتر باشد به قیمت آن افزوده می شود. کارخانجات سازنده این چراغ ها به طور مستقیم آن ها را در کشور توزیع می کنند و بدست مصرف کننده می رسانند. چراغ های پلاستیکی در طرح و رنگ های مختلفی وجود دارند و مصرف برق پایینی دارند.

توزیع مستقیم چراغ حیاطی دیواری پلاستیکی

مزیت استفاده از چراغ حیاطی پلاستیکی

مزیت استفاده از چراغ حیاطی پلاستیکی حیاط نیز مانند داخل منزل نیاز به نور و روشنایی دارد و برای روشن شدن، وسایل برقی مختلفی وجود دارد که هم جلوه ی زیبایی را با آن می بخشند و هم در روشن کردن آن موثر هستند. چراغ های حیاطی در انواع مختلف دیواری و یا قابل نصب بر روی زمین ساخته می شوند.

نوع دوم دارای میله های بلندی هستند که درون زمین فرو می روند و برای اطراف باغچه، راهروهایی که در حیاط وجود دارند و اطراف حیاط مناسب هستند. این چراغ ها به دلیل وجود گرد و غبار و بارش باران و برف باید دارای حفاظ هایی باشند که لامپ را مراقبت کنند و این حفاظ ها ممکن است از جنس شیشه ای و یا پلاستیک باشند.

مزیت هایی که چراغ های پلاستیکی نسبت به شیشه ای دارند این است که در برابر ضربات نمی شکند و طول عمر بالایی دارند. جنس پلاستیک نور را بیشتر از شیشه ای ساطع می کند و زمانی که مدت زیادی چراغ روشن باشد، زیادی گرم نمی شوند و در هنگام بارش باران و برف دچار شکستگی نمی شوند اما شیشه واکنش سریعی در مقابل گرما و سرما از خود نشان می دهد.

چراغ های فلزی ممکن است در گذشت زمان دچار زنگ زدگی و یا رنگ پریدگی شوند اما چراغ های پلاستیکی این گونه نیستند و برای استفاده در محیط‌های با بارندگی های فراوان مناسب می باشند. چراغ های پلاستیکی سبک تر هستند و نصب آسان تری دارند اما نوع فلزی دارای وزن بیشتری بوده و در معرض خطر بیشتری هستند. برای حیاط های بزرگ بیشتر از چراغ حیاطی سه شعله استفاده می کنند و چراغ حیاطی فانوسی نیز نوع زیبایی از چراغ های حیاطی محسوب می شود.

مزیت خرید بی واسطه چراغ حیاطی دیواری پلاستیکی

مزیت خرید بی واسطه چراغ حیاطی دیواری پلاستیکی یکی از مزیت هایی که خرید بی واسطه چراغ های حیاطی دیواری پلاستیکی دارند پایین آمدن قابل توجه قیمت است که به دلیل نبودن واسطه‌ها و دست به دست نشدن این کالا برای خریدار امکان پذیر می شود.
همچنین فروشگاه های وجود دارند که با کمترین تعداد واسطه به شما این امکان را می دهند تا خریدی مقرون به صرفه را تجربه کنید. شرکت ما کالاهای مورد نیازتان را با مناسب ترین قیمت ها و خریدی آسان در اختیارتان قرار می دهد.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button