مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

برترین فروشگاه چراغ حیاطی دو شعله

آنچه در این مقاله می خوانید...

اهمیت انتخاب یک چراغ مناسب چیست؟تولیدکنندگان انواع چراغ حیاطی دو شعله
چه امتیازی به من میدین؟

چراغ حیاطی دو شعله یکی از تجهیزاتی است که برای فراهم آوردن روشنایی حیاط منازل و ویلا ها در هنگام شب مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول می تواند دارای پایه ای با ارتفاع متفاوت باشد. نوع دیواری این محصول نیز وجود دارد که بر روی دیوارهای حیاط و ویلا نصب می گردد و علاوه بر روشن کردن فضا، زیبایی منحصر به فردی به دیوار ها می بخشد.

برترین فروشگاه چراغ حیاطی دو شعله

اهمیت انتخاب یک چراغ مناسب چیست؟

اهمیت انتخاب یک چراغ مناسب چیست؟

همانگونه که گفته شد تامین نور حیاط و به طور کلی تامین نور فضاهای سبز اهمیت بسیاری دارد. چراغ ها حیاطی در طرح ها و مدل های مختلف و متنوعی تولید می شوند که از جمله ی آن ها می توان چراغ های پایه بلند و چراغ های پایه کوتاه را نام برد، همچنین ممکن است چراغ حیاطی دارای هیچگونه پایه ای نباشد و به صورت توکار یا روکار در کف حیاط ها به کار برده شود.

معمولا از چراغ حیاطی دو شعله برای فراهم آوردن روشنایی مسیرها و معابر موجود در ویلا ها و فضاهای سبز استفاده می شود. برای فراهم آوردن روشنایی بیشتر، بهتر است از چراغ های حیاطی پایه بلند استفاده شود، زیرا این چراغ ها به دلیل ارتفاع بیشتری که دارند فضای بیشتری را روشن می کنند. حباب ها و پایه ها دو جز اصلی تشکیل دهنده ی این محصولات هستند. حباب این چراغ ها را معمولا از جنس شیشه یا پلاستیک می سازند. این حباب ها در رنگ های متنوعی تولید شده و می توانند مات یا شفاف باشند. پایه ی این محصولات نیز معمولا فلزی بوده و بیشتر از جنس آلومینیوم است تا ضد زنگ باشد. علاوه بر آن بر روی پایه ها رنگ های ضد آبی نیز زده می شود تا استحکام آن ها در تمام شرایط آب و هوایی حفظ شود. رنگ پایه ها معمولا مشکی است اما ممکن است در رنگ های دیگری مانند سفید، مسی و… نیز تولید شوند، بنابراین چراغ حیاطی سفید نیز نوع منحصر به فردی از این محصولات است.

تولیدکنندگان انواع چراغ حیاطی دو شعله

تولیدکنندگان انواع چراغ حیاطی دو شعله

چراغ حیاطی دو شعله را می توان به چراغ حیاطی مدرن و چراغ حیاطی کلاسیک تقسیم نمود. همانگونه که گفته شد چراغ های حیاطی تنوع بسیار زیادی دارند که می توان با توجه به نیاز و سلیقه خود این محصولات را انتخاب و خریداری نمایید. قیمت این محصولات نیز بسته به جنس و ارتفاع پایه ها ، جنس حباب ها ، تعداد شعله ها و همچنین کیفیت لامپ های مورد استفاده در آن ها متفاوت است. امروزه این محصولات، تولید کنندگان بسیاری در سطح کشور داشته و می توان به راحتی آن ها را با قیمت مناسبی خریداری نمود.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button