مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار فروش چراغ پارکی مدرن

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی مدل های چراغ پارکیقیمت عمده چراغ پارکی مدرن
5/5 - (19 امتیاز)

این روزها بازار فروش چراغ پارکی مدرن در کشورمان بسیار گرم و پر رونق است. از این چراغ ها علاوه بر اینکه می توان برای روشنایی و زیبایی فضاهای شهری مانند پارک استفاده نمود، در عین حال برای حیاط، باغ و تالار نیز کاربرد فراوانی داشته و همین امر باعث استقبال مشتریان از خرید آن شده است. با وجود اینکه این چراغ ها در اندازه های مختلفی تولید می شوند، اما یکی از متداول ترین نمونه های آن چراغ هایی با ارتفاع 3 متر می باشد.

بازار فروش چراغ پارکی مدرن

معرفی مدل های چراغ پارکی

معرفی مدل های چراغ پارکی معمولاً فضاهای سبز مانند پارک و باغ، به سبب دارا بودن درختان فراوان، در هنگام شب بسیار تاریک و ترسناک به نظر می رسند و این موضوع به سبب وجود سایه های درختان در این قسمت می باشد. به همین علت است که تامین نور و روشنایی این مکان ها در هنگام شب از اهمیت فراوانی برخوردار بوده و باعث زیبایی و در عین حال تامین امنیت فضا می گردد.
همین امر سبب شده که شرکت های تولید کننده، اقدام به ساخت و ارائه انواع مختلفی از چراغ های پارکی نموده و ما در بازار نمونه های زیبایی از آنها را مشاهده کنیم.

با وجود اینکه چراغ های پارکی انواع و اقسام مدلهای مختلفی را دارا می باشند، اما می توان آنها را به دو دسته کلی تقسیم بندی نمود:

  1. چراغ پارکی آلومینیومی: این چراغ ها دارای ظاهر بسیار زیبایی بوده و از فروش خوبی برخوردار می باشند. در ساختار آنها قوس های جذابی وجود دارد که توجه بسیاری از بینندگان را به خود جلب نموده است.
  2. چراغ پارکی فولادی: این چراغ ها نیز علاوه بر زیبایی، استحکام و دوام فوق العاده ای دارند و در طراحی آنها از انواع اشکال هندسی و طرح های اختصاصی بهره گرفته شده است.

قیمت عمده چراغ پارکی مدرن

قیمت عمده چراغ پارکی مدرن قیمت چراغ پارکی مدرن در کشورمان ایران با توجه به پارامترهای مختلفی تعیین می شود. به عنوان مثال متریال اولیه به کار رفته در آن چیست؟ این چراغ توسط کدام شرکت تولید شده است؟ طرح ها و نقش های موجود بر روی آن به چه صورت می باشند؟
تمامی موارد ذکر شده، قیمت نهایی این محصول عالی و بی نظیر را تعیین می نمایند. اما با این وجود تنوع در چراغ های پارکی بسیار زیاد است و شما می توانید بر مبنای بودجه ای که قرار است برای این کار اختصاص دهید، یک نمونه از آنها را سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت نمایید.
خوشبختانه متریال به کار رفته در اکثر آنها از جنس مواد اولیه بسیار عالی بوده و در برابر تابش نور خورشید و انواع تغییرات دمایی، مقاومت بالایی دارند.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button