مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

ارائه چراغ باغی کلاسیک

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی مشخصات انواع چراغ باغی کلاسیکمرجع فروش چراغ باغی کلاسیک
چه امتیازی به من میدین؟

چراغ باغی کلاسیک به پاسیو و باغ شما زیبایی کامل میدهد. این چراغ های LED باغ باعث می شود فضای بیرونی شما در تمام طول سال روشن و رنگارنگ به نظر برسد. با داشتن 6 چراغ درخشان دیسک شکل (تا 15 متر پوشش) می توانید یک پاسیوی تاریک را به روشی منحصر به فرد و بدیع به باغی روشن تبدیل کنید. مجموعه ما اقدام به ارائه چراغ باغی کلاسیک نموده است.

ارائه چراغ باغی کلاسیک

بررسی مشخصات انواع چراغ باغی کلاسیک

بررسی مشخصات انواع چراغ باغی کلاسیک

روشنایی کلاسیک ولتاژ پایین در فضای باز یک راه حل حرفه ای برای هر کسی است که می خواهد یک باغ ، یک منطقه منظره یا هر فضای بیرونی را روشن و زیبا کند. این سیستم دارای مزایای بسیاری نسبت به سایر سیستم های روشنایی باغ است و به طور خاص برای استفاده توسط باغبانان ، طراحان منظره و مناظر طبیعی بدون نیاز به کمک برق کار طراحی شده است. همه اجزا با کیفیت ، قابل تعویض و شیک طراحی شده اند. چراغ های ولتاژ پایین ایمن هستند و نصب آنها آسان است.

 

برای نورپردازی فضای بیرونی، چندین کلید و نکته وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند. هنگام انتخاب نورپردازی در فضای باز که می خواهیم قرار دهیم، باید دو عامل را در نظر بگیریم، یکی اینکه به ما امکان می دهد در طول شب بدون مشکل حرکت کنیم و دو، خصوصیات باغ را تعریف کنید. نورپردازی کلاسیک در فضای باز باغ با استفاده از چراغ باغی کلاسیک، باغ شما را ارتقا می بخشد و به آن زیبایی بیشتری می بخشد.

عناصر و مکانهایی را که می خواهید از تاریکی پاک کنید (چشمه، مجسمه سازی، نما، درختان و غیره) برجسته کنید. یک منطقه مهم که همیشه باید برجسته شود، مناطق عبور برای جلوگیری از سقوط است، در این حالت می توان از حسگرهای احتراق اتوماتیک برای لحظات خاص استفاده کرد.

مرجع فروش چراغ باغی کلاسیک

مرجع فروش چراغ باغی کلاسیک  مجموعه ما مرجع فروش چراغ باغی کلاسیک در ایران می باشد. این چراغ ها قابل نصب برای باغ، پرچین ها، راهروها، تراس، پاسیو، مسیر راه و غیره علاوه بر این، می توان آن را برای روشنایی نور تزئینی انتخاب کرد. اگر به دنبال خرید یک گزینه خاص هستید با ما تماس بگیرید.

مدیریت مجموعه بازرگانی الین

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
09129511334

09151061334

مشاوره و فروش

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button